Jump to content

Opperdepop

Marcel
 Share

Recommended Posts

Nivea sensitive asb is dan wel een optie.

Erg neutraal, en dat beetje geur is zo vervlogen. Niet vet en goed verzorgend.

In mijn ervaring is deze geur toch niet zo snel vervlogen. Maar het is inderdaad geen supersterke geur, dus het is wel een optie. Mijn vriendin is er echter geen fan van.

Ik heb zelf mijn oog laten vallen op de asb's van de Hema. Toen ik er in de winkel aan rook merkte ik niet echt een geur op, maar dat kan uiteraard veranderen bij het opsmeren. In ieder geval ga ik die eens uitproberen wanneer mijn Nivea Sensitive op is (wat nog een tijdje zal duren). Er is keuze tussen de normal met aloë vera en de sensitive met sheaboter.

Edit: net de ingrediëntenlijst bekeken, en daar staat telkens "parfum" bij. Dus volledig geurloos zullen die ook niet zijn blijkbaar ...

Ik heb zelf mijn oog laten vallen op de asb's van de Hema.

Edit: net de ingrediëntenlijst bekeken, en daar staat telkens "parfum" bij. Dus volledig geurloos zullen die ook niet zijn blijkbaar ...

Klopt. Niet geheel geurloos, en voor mij stekend in de neus...

Waarom gebruiken de meeste leden van onze society, 'n after shave splash en daarna 'n (geur loze) after shave balm?

Waarschijnlijk voor de verzorgende werking, maar als men 'n paar % extra glycerine toevoegt aan de splash is deze ook vocht inbrengend en vocht aantrekkend...

wat denk je van wilkinson hydro asb?

is een wit flesje met blauwe sticker en onder aan de groene vak je met sensitive der op.

het blijkt en heerlijke frisse asb te zijn die in dikte tussen de dvh en nivea balsum in zit

maar heel vlug in je huid in trekt .

is 100 ml =e.5,00 bij de online drogisten: dod of scheerplein

ik gebruikt 't gewoon na iedere scheerzeep die ik heb ,als ik ten miste asb gebruik,vaak gebruik ik niets.

• 4 weeks later...

Opgegaan vandaag 'Proraso prot av Blauw'. Wel jammer want ik vond het een goede betreft de werking.Afwachten wanneer BDF alles weer op voorraad hebt, want dan kan ik me zelf en anderen, tegelijk weer wat cadeau doen.

• 1 month later...
Bedankt voor de voorzet Robert,

TFS heeft afgelopen week de linea intenso weer verstuurd, dus we hopen volgende week weer alle zepen en balms op de site te kunnen activeren.

Preshaves volgen ook weer en hopelijk ook onze eigen zeep en balms.

Als TFS een harde zeep met sinaasappel / citrusgeur introduceert, dan ben ik zeker geïnteresseerd. Iets in de richting van de TFS Barba Gialla, maar dan een harde zeep en misschien een wat complexere geur.

• 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vanmorgen het laatste restje l'Oreal Men Expert uit het pompje geperst. Deze crème is een prima ASB. Als de huidige voorraad ASB's is verminderd, zal deze zeker weer een keer in de kast komen.

Vanmorgen het laatste restje l'Oreal Men Expert uit het pompje geperst. Deze crème is een prima ASB. Als de huidige voorraad ASB's is verminderd, zal deze zeker weer een keer in de kast komen.

Momenteel 50% korting bij de kruidvat op die dingen heb ik gezien. Dus misschien....

Ik heb een Jermyn street ASB opgemaakt, was best fijn spul.

• 2 weeks later...

Tsjechische ASB opgemaakt: Adam - Balzam Po Holeni

Na water is alcohol het belangrijkste ingrediënt.

Daarnaast bevat deze ASB menthol.

De Adam trekt snel in, van de alcohol merk je na een aantal tellen niets meer en het ruikt lekker wat ingetogen fris.

De effecten direct na het opbrengen zijn positief, goed verkoelend, maar daarna voelt de huid droog aan.

Vaak gebruik ik daarna wat Arko Classic om te voorkomen dat de huid schraal blijft aanvoelen.

Het blijft bij een eenmalige aankoop, ondanks dat ik het flesje helemaal heb opgemaakt.

Vorige week mijn Nivea sensitive ASB op gemaakt. Voor mij is het een vast onderdeel van de rotatie (gebruik het bijna dagelijks en doe er ongeveer twee maanden mee). Gelukkig heb ik nog twee volle flessen in de kast staan. 8-)