Jump to content

Opperdepop

Marcel
 Share

Recommended Posts

:D en of je een hongerige kwast en een groot gezicht hebt ;) Maar dat hoort weer eigenlijk niet in dit draadje.

Ik heb veel goede verhalen gehoord over de Musgo Real aftershave, de standaard creme heb ik maar gebruik ik eigenlijk zelden.

:D en of je een hongerige kwast en een groot gezicht hebt ;) Maar dat hoort weer eigenlijk niet in dit draadje.

Ik heb veel goede verhalen gehoord over de Musgo Real aftershave, de standaard creme heb ik maar gebruik ik eigenlijk zelden.

De Musgo Real aftershave gebruik ik het meest. Zo goed verzorgend dat een ASB eigenlijk niet meer nodig is. En.....de scent is waanzinnig lekker (UEKAZ).

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vandaag het laatste beetje Bvlgari Aqva Amara edt opgemaakt, deze zou er best nog wel eens kunnen komen in de toekomst. Maar er staan ook nog andere geuren op de verlanglijst, dus het zal nog een tijd moeten wachten.

Ergens vorige week trouwens ook nog de Gillette aftershave gel opgemaakt. Lekkere asb, maar dit was de laatste. De geur is eigenlijk nergens anders mee te combineren, behalve de menthol aftershaves. (Osage Rub, Proraso asl en Alcolado Glacial). Maar daar heb ik dan liever een andere lekkere asb bij.

Voor mij moet een asb echt ergens bij passen (bij de scheerzeep of de edt/aftershave) of zo neutraal zijn, dan wel zo snel vervliegen, dat het overal bij kan.

Deze eigenschap mist de aftershave gel van Gillette helaas. Wel lekker verfrissend en (redelijk) goed verzorgend.

Vanochtend mijn eerste scheer-attribuut opgemaakt: mijn flesje Kruidvat asb. Ik had niet eens genoeg meer voor deze laatste beurt, dus heb ik 'm aangevuld met een drupje TFS bergamotto neroli forte asb.

Nu dus iets nieuws halen. Iemand tips? Het moet niet een al te overheersende geur zijn zodat het met (nagenoeg) elke aftershave te combineren is. Ook niet te vettig (ik heb bijvoorbeeld DVH en die vind ik al aan de vette kant), en natuurlijk goed verzorgend. Ik heb geen gevoelige huid, dus daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden.

Deze hou ik even in de gaten want dat zoek ik ook al tijden. Een bij voorkeur geheel geurloze asb waarvan de chemische samenstelling me niet in de neus steekt. Dat maakt dat proraso wit afvalt, heb ik ontdekt.