Jump to content

Opperdepop

Marcel
 Share

Recommended Posts

Vandaag heb ik mijn flesje Weleda ASB "op" verklaard. Er zat nog ongeveer een kwart in, maar de balsem was duidelijk niet meer 100%. De uiterste houdbaarheidsdatum was dan ook al bijna 2 jaar verstreken :oops: Dit was de eerste balsem die ik kocht nadat ik was overgeschakeld op DE scheren.

Het flesje is te mooi/praktisch om weg te gooien; de onderdelen liggen nu in een sopje te weken. Gezien het formaat, 100ml, lijkt het flesje me wel geschikt om wat Floid of Vitos in over te gieten. De grote flessen waar die aftershave in zit zijn wel economisch maar niet altijd even praktisch.

Dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb deze balsem voor het eerste jaar heel veel gebruikt, maar ondertussen heb ik zoveel andere spullen die ook goed werken dat ik twijfel. Daarnaast ben ik veel vaker lotions/splashes gaan gebruiken ipv balsems. Mijn dichtstbijzijnde drogist heeft hem gewoon op voorraad, daar ligt het in ieder geval niet aan ;). Het fraaie blauwglazen flesje is zonder meer herbruikbaar.

Vandaag een sample TOOBS Lemon & Lime opgegaan.

Wat vond jij nou van die zeep?

Sorry voor mn late reactie ! ik heb van TOOBS alleen nog maar cremes gebruikt maar vind m lekker fris voor in de zomer.Ik vind de geur wel wat rijker/voller dan bv Mr Taylor.

• 2 weeks later...