Jump to content

Opperdepop

Marcel
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

het zat er aan te komen, vandaag was het eindelijk zo ver. Is me goed bevallen, komt er waarschijnlijk nog wel eens een, maar eerst opmaken wat ik heb (is nu een goedkope Balea variant uit de Duitse DM). Deze was top in ieder geval, eigenlijk wel lekkerder dan de Nivea.

20210916_082239.jpg

• I like it 6

• 1 month later...

Ja dat is de witch hazel van TFS die ik net op gemaakt heb. We hadden het over een ander merk witch hazel: Thayers dat is alleen in de VS te krijgen. Ik vind Thayers iets beter, maar die van TFS is zeker niet slecht

59 minuten geleden, dhr K zei:

Ja dat is de witch hazel van TFS die ik net op gemaakt heb. We hadden het over een ander merk witch hazel: Thayers dat is alleen in de VS te krijgen. Ik vind Thayers iets beter, maar die van TFS is zeker niet slecht

@ dhr K  Was ook bedoeld als info. Was misschien makkelijk geweest :-)

• Haha 1

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Gelukkig helemaal op , deze Mennen Après-Rasage Grand Large. Geur doet aan zoethout denken. Niet mijn ding.

Vlug terug naar Proraso Groen. Ook in dit geval blijkt de eerste keuze toch weer de beste te zijn.

IMG_20220220_111639038.jpg

• I like it 3

• 1 month later...