Jump to content

Opperdepop

Marcel
 Share

Recommended Posts

Ik heb in al die tijd dat ik afwezig was ook nog iets opgekregen; mijn (zoveelste) potje Proraso pre sensitive.

Ik heb er nog twee staan maar ben nu overgestapt op Bartex als pre shave; ik heb al diverse medescheerders gezien die Bartex vooraf gebruiken en wilde het ook eens proberen. Tenslotte is Bartex een product met hoog nostalgisch gehalte voor mij en mijn eerste indrukken zijn goed. Het is nog te vroeg om te zeggen dat het beter bevalt dan Proraso maar Bartex lijkt toch minstens gelijkwaardig te werken en ruikt (uekaz...) ook prettiger. Het stoort veel minder de geur van de scheerzeep zelf.

Mijn pot tobs Jermyn Street scheercrème is gisteravond opgegaan.

Toch nog bijna 3.5 maand over gedaan, terwijl ik elke keer een ruime hoeveelheid pakte, aangezien de geur me niet zo aanstond.

Nu nog een half zeepje DVH Extra Fris opmaken en ik koop weer wat nieuws.

Edit: oeps, verkeerde topic, nou ja, over een paar dagen is m'n tube DVH ASB ook op :?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Vandaag het laatste beetje JP Gaultier - le male opgemaakt.

Vind het nu ook wel genoeg geweest met deze geur.

Na een jaar of twee ben ik deze eigenlijk wel zat.

Het is wel een klassieker, roept bij mij goede herinneringen op. Nu een nieuwe EdT of alleen nog maar aftershaves?

Ik heb nu nog 3 edt's staan en er komt nog wel een bij dit jaar. Verder natuurlijk aftershaves in combi met neutrale asb (wanneer de Nivea op is wordt dat DVH) of alleen een asb met een heerlijk geurtje zoals die van TFS.

Het is idd een klassieker, maar ik ben het nu wel zat nadat ik iets van 3 flesjes heb versleten. Bovendien krijg ik weer heimwee naar Cartier (declaration), dus dat zal waarschijnlijk een van de toekomstige aankopen zijn.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Vandaag leeg geschud: Nivea sensitive asb.

Heeft mij te lang geduurd.

Niet slecht, maar ik wil gewoon verder aan andere asb. Komt geen nieuwe meer van.

Het schijnt dat de samenstelling recentelijk is veranderd.

• 2 weeks later...

IMG_3132.jpg

Grote pot TOBS Jeremyn Street scheercreme. Ik ben geen fan van creme's maar deze was echt fantastisch. Ik vind de geur ook erg prettig, dus hier komt zeker een nieuwe van, mogelijk in een harde zeep variant.