Ga naar inhoud
Marcel

Opperdepop

Aanbevolen reacties

Vanavond heb ik de Amalfi Crema Hydratante Aloe Vera opgemaakt. Deze crème heb ik afgelopen januari meegenomen uit Portugal. Spotgoedkoop (€2,50 voor een pot van 250 gram) maar zeer effectief na het scheren. Ik zal bij een volgend bezoek aan Albufeira een nieuwe pot kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo enthousiast ik ben van zijn Kepkinh zepen zo lauw ben ik over zijn "Face Toner" gewoon een veels te duur flesje Witch Hazel met hoge verzendkosten en een nauwelijks waarneembaar geurtje en trekken jullie dus de juiste conclusie dat ik er geen traan om laat dat hij op is.

Dan is witch Hazel bestellen bij iHerb een veel betere optie. 

image.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

215826fbab6bcb6f800f7bd949d1e4ed.jpg

Blij om me ook eens in dit draadje te kunnen melden. De Thayers is na circa 170 keer gebruik op. Fijn spul en de nieuwe fles staat al te wachten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op_MennenASB.thumb.jpg.a5f615fc6424302559aaf4320cbbfe4b.jpg

Deze is voorlopig uit de voorraad. Nou kom ik waarschijnlijk in mei/juni wel weer in Frankrijk, als ze het daar niet te gek maken en gaat er denk ik wel weer een flesje mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stirling Piacenza Aftershave Balm is na 168 keer gebruik op. Een fijne ASB. Deze geur was mijn eerste kennismaking met de Stirling-collectie. De zeep was al langere tijd op. Een prettige citrusgeur (lijkt op Acqua di Parma). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Samples gaan natuurlijk snel op. Dit is er wel een in de categorie 'heeft zijn doel bereikt', hiervan gaat in de (verre) toekomst een keer een grote pot van komen.

DSC_0724.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik ooit in een ruime voorraad voorzien wetende dat de productie gestopt zou worden maar telkens doet het pijn als er een tube opgaat van deze heerlijke aftershave balm.:(

image.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twee lege flesjes op één dag.

Worden beide voorlopig niet vervangen omdat ik nog genoeg andere AS(B)'s heb staan.

Daarbij vind ik Proraso blauw een beetje chemisch/ziekenhuis achting ruiken. Verder is het wel een zeer goed verzorgende ASB overigens.

Brut Oceans was aardig. Deze kwam bij Action vandaan.

17a8af4d2fa9bf2c2da78f618697760c.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Da's zeep Ron. Verkeerde afdeling ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Weleda is natuurlijk een zeer aparte geur zou ik hem daarom zo fijn vinden ??:lol:

Afijn hij is helaas op maar gelukkig heeft efsk bij zijn laatste bezoek een nieuwe fles voor mij meegenomen en dat verzacht de pijn van een lege fles geheel.

image.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijne pre-shave van Treufitt & Hill waarvan gelukkig nog een verse tube hier in huis op voorraad is.

image.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.