Ga naar inhoud
Marcel

Opperdepop

Aanbevolen reacties

Proraso groen splash heeft zijn laatste drupje afgestaan. Er is nog een flesje aanwezig.
Lekker spul. Jammer dat het niet in edc te koop is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar waar de Floid aftershaves mij zeer kunnen bekoren vind ik de balm tegenvallen. Niet qua geur die vind ik heerlijk, maar wel qua werking op de één of andere manier altijd een heel licht droog (branderig) gevoel na het opbrengen.

Nu heb ik nog een paar volle tubes staan en ze gaan wel op maar of er dan ook nog nieuwe komen ??

image.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag de Proraso groen zeep opgemaakt. Nu over op de MWF! Heb nog wel een tube Proraso groen gekocht voor op reis.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opgegane zeep zit hier helaas in het verkeerde draadje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snowmiss schreef op 7-6-2018 om 11:01:

Ik heb nog een fles met 1 cm erin, in gebruik. Dus binnenkort een zelfde soort foto van mij ;-)

Toch nog vaker kunnen gebruiken dan verwacht, vandaag helemaal opgemaakt:

DSC_0675.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

09A26C70-75A7-4EDE-ABC2-347AC3CF823B.jpg
Vanmorgen laatste restje proraso groen as opgebruikt. Hele mooie frisse geur, voor mij een stuk aangenamer dan de zeep die ik wat muffig vind ruiken. Zal zeker nog opnieuw aangekocht worden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klein flesje weliswaar. Maar deze is op. Klassieke geur.
Heb er nu nog zeven staan. Mijn broer had er tien meegenomen uit Tjechië. We gaan dus gewoon door met het volgende flesje.2ca03117d81e6f5f08089628962acf55.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik van de grote variant nog 2 flessen :)

98225D16-4368-4B14-BE2C-66F10972ABAB.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Eau de Toilette was al op en vandaag ook het Waterloo voor die heerlijke balm het zijn treurige momenten.

image.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ArieMaiden schreef op ‎14‎-‎8‎-‎2018 om 16:58:

Klein flesje weliswaar. Maar deze is op. Klassieke geur.
Heb er nu nog zeven staan. Mijn broer had er tien meegenomen uit Tjechië. We gaan dus gewoon door met het volgende flesje.2ca03117d81e6f5f08089628962acf55.jpg

Ha, nog iemand die Alpa kent. Zowel hun EdC's  als hun AS's ook hier in gebruik. Komt altijd mee terug als ik in die hoek van de wereld zit. Ik vind vooral hun Farao erg lekker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is ook verkrijgbaar via Paul Kox zowel de 50 ml flesjes met groene etiket als de Farao.

De groene vond ik best een prettig product hoewel ik de menthol nooit heb kunnen ontwaren en dat was toendertijd de reden voor aanschaf, de Farao is me onbekend.

Ik denk alleen dat de prijsstelling degenen die het product meenemen uit het oosten wat zullen tegenvallen.

https://www.dutchshavingshop.nl/product/239924/alpa-farao-after-shave-bruin-120ml

https://www.dutchshavingshop.nl/product/212570/alpa-378-after-shave-lotion-50ml

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
[mention=731]Hanskoning[/mention] bedankt voor de link maar de prijs is idd net even anders.....

Inderdaad...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Prorasowit pre-shave heeft zijn Waterloo beleefd

image.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn Floid Suave is verplicht naar de afvalbak verdwenen. Gisteren kwam mijn "betere" helft met de opmerking "wat stinkt hier zo", waarna mijn jongste dochter dit nog een keer dunnetjes beaamde. Tegen zoveel vrouwelijk geweld was ik niet opgewassen op de zondag. Gelukkig zat er nog maar een klein beetje in.

Wel een goede reden om wat nieuws te bestellen😃

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ahaaa dat brengt me op de vraag als het flesje al bijna op was hoe je die gevoelige neusjes hiervoor al die tijd om de tuin heb kunnen leiden??

Hier een vergelijkbaar probleem met de West Indian Limes namelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 7 uur geleden:

Ahaaa dat brengt me op de vraag als het flesje al bijna op was hoe je die gevoelige neusjes hiervoor al die tijd om de tuin heb kunnen leiden??

Door de AS alleen op werkdagen te gebruiken, dan ben ik al weg voordat de meute dames de badkamer eindeloos bezet houdt...

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
fireshrimp schreef 2 uur geleden:

Door de AS alleen op werkdagen te gebruiken, dan ben ik al weg voordat de meute dames de badkamer eindeloos bezet houdt...

Ai ai ai werkdagen heb ik helaas niet meer dus die truc gaat hier niet op. :(

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 11 uur geleden:

Hier heb ik dat met de Pino Silvestre en, in mindere mate, met Brut. Die Brut heb ik opgelost door hem aan mijn zoon te geven en dat was zo'n verbetering t.o.v. de Axe ervoor dat ik ervoor bedankt werd (?!) maar de Pino vind ik wel erg dus af en toe zoek ik de confrontatie toch maar op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
talibeard schreef 42 minuten geleden:

Hier heb ik dat met de Pino Silvestre en, in mindere mate, met Brut. Die Brut heb ik opgelost door hem aan mijn zoon te geven en dat was zo'n verbetering t.o.v. de Axe ervoor dat ik ervoor bedankt werd (?!) maar de Pino vind ik wel erg dus af en toe zoek ik de confrontatie toch maar op.

Juist Harrie er zijn grenzen ...........de Pino Silvestre is elke confrontatie en een paar dagen ruzie meer dan waard. :lol:

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Juist Harrie er zijn grenzen ...........de Pino Silvestre is elke confrontatie en een paar dagen ruzie meer dan waard. 
Eigenlijk vind ik de Pino mooi fris spul, maar helemaal niet zo nadrukkelijk aanwezig. Bij mij krijgen ze de koude rillingen van Stirling Wintergreen.

Harrie Kosses
https://www.kosses.nl

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Harkos Ze vindt hem te zoet. Tja, wat doe je er aan. Discussie zinloos dus gewoon, maar wel met mate, gebruiken.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De eindeloze Hema ASB is dan toch eindelijk niet eindeloos maar leeg.

Op_HemaASB.thumb.jpg.fcc248f9747784de15e249e40fa6d888.jpg

Eens zien als ik thuis ben, of ze deze nog hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.