Ga naar inhoud
Marcel

Opperdepop

Aanbevolen reacties

Mijn potje Proraso Pre-Shave crème voor gevoelige huid is sinds deze namiddag ook helemaal op.  Geen Pre-Shave producten meer in huis momenteel. Ben er nog niet uit of ik nieuwe Pre-Shave producten ga bestellen.

57f708bb915a291f2aea8fc09b0c7096.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was aardig maar niet voldoende voor een vervolg aankoop944d6ecc26950e72da3680b766c0238d.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een dagje eerder op dan verwacht, graag opnieuw gekocht, maar dat is helaas niet meer mogelijk.
De floid black maar als vervanging.52cf73ca8d231f963354edcae3bcf33d.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op!
b9c584d4f9ce73204227e5ea60f3eb38.jpg
Prima, maar hoeft niet per se opnieuw in de verzameling te komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat was ook mijn idee.

Op!
b9c584d4f9ce73204227e5ea60f3eb38.jpg
Prima, maar hoeft niet per se opnieuw in de verzameling te komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
fireshrimp schreef op 18-5-2018 om 08:57:

Een dagje eerder op dan verwacht, graag opnieuw gekocht, maar dat is helaas niet meer mogelijk.
De floid black maar als vervanging.52cf73ca8d231f963354edcae3bcf33d.jpg

Ik heb nog een fles met 1 cm erin, in gebruik. Dus binnenkort een zelfde soort foto van mij ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De combinatie balm Omega en Proraso groen is aan het eind gekomen. Waarom gecombineerd zullen de nieuwsgierige lezertjes zich afvragen?

Wel de Omega balm heeft een veel mooiere Eucalyptus geur als de Proraso maar is zeer "waterig en wat minder verzachtend, de Proraso is minder vloeibaar en meer verzorgend dus bij elkaar bieden ze het beste van beide producten.

image.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Proraso pre sensitive is zojuist helemaal op gegaan. Ik koop nog geen nieuwe want ik heb nog maar blijft er voorlopig wel in!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

5930CB7D-0DD7-44DD-84C9-1CEF85B6CF1A.jpg

Goed "supermarktproduct", voorlopig ga ik het wel niet opnieuw aankopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5930CB7D-0DD7-44DD-84C9-1CEF85B6CF1A.jpg
Goed "supermarktproduct", voorlopig ga ik het wel niet opnieuw aankopen.
Wel of niet....spannond
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afgelopen zondag mijn laatste restje Baume. be scheercrème gebruikt. Uitstekend spul maar ik weet niet of ik het nog een keer koop. Er is nog zoveel te ontdekken...

De enige crème die ik zeker weer zal kopen is de Castle Forbes Lime. Deze staat eenzaam aan de top van mijn lijst van tot nu gebruikte soorten  scheerzeep. Duur, maar een minimale hoeveelheid crème geeft een kom vol heerlijk geurend schuim van een perfecte consistentie .

Heeft iemand trouwens ervaring met de nieuwe Castle + Forbes 1445?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jawel en dat is toch qua geur weer een nieuwe dimensie in hun lijn daar waar de Lime, Cedar & Sandalwood en Lavender precies die geur geven zoals ze vernoemd zijn is deze geur veel complexer en in mijn optiek mooier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou ik morgen moeten ontvangen

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Rene_Z 

Rene_Z schreef 22 uur geleden:

Wel of niet....spannond

Het antwoord is voorlopig niet. Mijn West-Vlaamse spreektaal sijpelt soms mijn forumberichten binnen, met als gevolg literair hoogstaande volzinnen (ahum ahum 😎)

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Stirling Glacial Lemon balm valt qua koeling tegen, omdanks de toevoeging Glacial absoluut niet de koude explosie die de zeep wel geeft. Ik heb vroeger de Voskot balm van Queen Charlotte soap gehad en die zorgde na de scheerbeurt wel voor het in stand houden van de bevroren wangetjes.

De Pinaud Lime is met dit weer heerlijk verfrissend door zijn geur helaas op maar niet getreurd lieve lezertjes want er is dit jaar een nieuwe fles van BDF gearriveerd.^_^

image.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

70ded41544e5934671186cd48862308e.jpg

Zo, deze lijmlucht is op...

Komt er nooit meer in, i.t.t. de groene Pitralon classic want die wel heel fijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.