Hoogheemraad Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Hallo Allen, Ik ben hoogheemraad en een soort van nieuw hier. Al vrij lang een lurker en goede bekende van Lampuhkap. Door hem geïnspireerd om ook DE te gaan scheren maar op eigen houtje van anderen een set gekocht. Qua gear nog weinig bijzonders. Ik heb een simpele Omega kwast en een custom van Henk (zijn Scheerkraam). Qua krabbers heb ik een Merkur 35c en een oude Apollo DE. Die laatste heb ik van mijn opa gekregen toen hij hoorde van mijn hobbie. Nu op weg om iets van Snuff te gaan kopen.....
Hoogheemraad Posted January 2, 2014 Author Posted January 2, 2014 Ja, ik weet het. Maar ik ben functioneel lui. Je kent me.
Marcel Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Welkom, en veel plezier hier. Ik ben benieuwd wat je van Snuff overneemt.
talibeard Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Welkom HHR! Veel plezier en luie uurtjes toegewenst!
Snuff Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Qua gear nog weinig bijzonders. Ik heb een simpele Omega kwast en een custom van Henk (zijn Scheerkraam). Qua krabbers heb ik een Merkur 35c en een oude Apollo DE. Die laatste heb ik van mijn opa gekregen toen hij hoorde van mijn hobbie. Nu op weg om iets van Snuff te gaan kopen..... Welkom op het forum! Omega's zijn misschien niet duur maar best heel goede kwasten. Leuk dat je ook van je opa wat kreeg, toch iets met een speciale touch. Ik heb je een PB gestuurd omdat je blijkbaar geen contact met me kan nemen. Veel plezier met de nieuwe hobby!
cutthroat Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 Hoi hoogheemraad, Hartelijk welkom op dit schitterende forum! Veel plezier hier. Groet, Ramon
Hoogheemraad Posted January 4, 2014 Author Posted January 4, 2014 Bedank jongens! (tenminste ik geloof dat hier weinig vrouwen rondhangen )
Nix13 Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 Bedank jongens! (tenminste ik geloof dat hier weinig vrouwen rondhangen ) Ik denk dat dat een vrij veilige veronderstelling is.
talibeard Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 Bedank jongens! (tenminste ik geloof dat hier weinig vrouwen rondhangen ) Ze zijn er wel maar ongeveer net zo schaars als mannen op de Huishoudbeurs.....
Mars Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 Bedank jongens! (tenminste ik geloof dat hier weinig vrouwen rondhangen ) Ze zijn er wel maar ongeveer net zo schaars als mannen op de Huishoudbeurs..... Maar die worden gedwongen
Recommended Posts