Jump to content

DEO

timmert26

Recommended Posts

Simpele vraag, welke deo gebruik je en wat vind je hiervan?

Ik gebruikte altijd axe, maar deze vond ik te sterk ruiken. Ben overgestapt op nivea met een wat frissere lucht. Tegenwoordig gebruik ik altijd Deoleen. Werkt heel goed tegen zweet. Het heeft geen geur en houdt al het zweet tegen. Zelfs een uur actief sporten en geen druppel! Het verstopt de poriën niet maar breekt juist de eiwitten van het zweet af. Ik gebruik het nu een half jaar en ik moet zeggen dat het nu wat minder werkt dan aan het begin. Het werkt nog steeds beter dan welke andere deo dan ook. Ik gebruik de roller omdat deze het beste schijnt te werken. Enige nadeel... 7 euro de roller! Laat zich echter wel goed combineren met aftershave of parfum!

Aluin stick.

Reukloos, geen irritatie etc.

Perfecte bescherming en goedkoop.

Gebruik ik ook meteen voor scheerongelukjes.

Maskeert aluin de geur, of verminderd(/preventief) het ook zweten?

Het vermindert het zweten. Gebruik het al jaren en heb alleen klotsende oksels bij grote inspanningen, maar dat ruik je ook niet. Is een oud indianen middeltje.

Ik gebruik doorgaans Sanex, en dan het liefst een variant met zo min mogelijk eigen geur.

Misschien moet ik ook eens een aluinstick gaan proberen.

Ik ben op die aluin stick overgestapt, omdat ik jeuk kreeg van deo rollers. Zelfs die dingen voor gevoelige huid had ik last van. Daar heb ik nu geen last meer van.

Aluin stick.

Reukloos, geen irritatie etc.

Perfecte bescherming en goedkoop.

+1. Als je je stick niet laat vallen, gaat ie erg lang mee.

Moet je de oksels scheren voor een goed/beter resultaat met aluin??

Ik denk het niet, maar ik doe het wel, vind ik toch frisser.

• 2 weeks later...