timmert26 Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Simpele vraag, welke deo gebruik je en wat vind je hiervan? Ik gebruikte altijd axe, maar deze vond ik te sterk ruiken. Ben overgestapt op nivea met een wat frissere lucht. Tegenwoordig gebruik ik altijd Deoleen. Werkt heel goed tegen zweet. Het heeft geen geur en houdt al het zweet tegen. Zelfs een uur actief sporten en geen druppel! Het verstopt de poriën niet maar breekt juist de eiwitten van het zweet af. Ik gebruik het nu een half jaar en ik moet zeggen dat het nu wat minder werkt dan aan het begin. Het werkt nog steeds beter dan welke andere deo dan ook. Ik gebruik de roller omdat deze het beste schijnt te werken. Enige nadeel... 7 euro de roller! Laat zich echter wel goed combineren met aftershave of parfum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Sanex roller, werkt perfect en geurt amper, dus zit mn as of edt niet in de weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Aluin stick. Reukloos, geen irritatie etc. Perfecte bescherming en goedkoop. Gebruik ik ook meteen voor scheerongelukjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmert26 Posted January 2, 2014 Author Share Posted January 2, 2014 Aluin stick. Reukloos, geen irritatie etc. Perfecte bescherming en goedkoop. Gebruik ik ook meteen voor scheerongelukjes. Maskeert aluin de geur, of verminderd(/preventief) het ook zweten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Froop Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Ik heb een hekel aan deo's met geuren. Na lang zoeken heb ik de Gilette Derma Comfort (let op het type) gevonden. Een vrijwel geurloze deodorant met een frisse signatuur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Aluin stick. Reukloos, geen irritatie etc. Perfecte bescherming en goedkoop. Gebruik ik ook meteen voor scheerongelukjes. Maskeert aluin de geur, of verminderd(/preventief) het ook zweten? Het vermindert het zweten. Gebruik het al jaren en heb alleen klotsende oksels bij grote inspanningen, maar dat ruik je ook niet. Is een oud indianen middeltje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Ik gebruik doorgaans Sanex, en dan het liefst een variant met zo min mogelijk eigen geur. Misschien moet ik ook eens een aluinstick gaan proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Ik gebruik al jaren 8x4 rollers. Deze werken geweldig en ruiken heerlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Ik gebruik doorgaans Sanex, en dan het liefst een variant met zo min mogelijk eigen geur.Misschien moet ik ook eens een aluinstick gaan proberen. Ik ben op die aluin stick overgestapt, omdat ik jeuk kreeg van deo rollers. Zelfs die dingen voor gevoelige huid had ik last van. Daar heb ik nu geen last meer van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Altijd Gilette Cool Wave maar die is steeds lastiger te krijgen. Nu op zoek naar een nieuwe favoriet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.J. Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Sanex Zero%. Ruikt niet, werkt goed en zit geen rotzooi in wat zorg voor gele vlekken in witte shirts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Aluinblok. Werkt prima. Ruikt niet en geeft geen vlekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Eentje van Dove, ruikt wel aardig. Moet je de oksels scheren voor een goed/beter resultaat met aluin?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Ik die dat wel, maar het is niet noodzakelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Hoeft niet, maar doe het wel heb ik weer wat te scheren Die aluin voor de deo is echt een stick. Kijk maar eens naar Cristal Clear bij het Kruidvat of Trekpleister. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Aluin stick. Reukloos, geen irritatie etc. Perfecte bescherming en goedkoop. +1. Als je je stick niet laat vallen, gaat ie erg lang mee. Moet je de oksels scheren voor een goed/beter resultaat met aluin?? Ik denk het niet, maar ik doe het wel, vind ik toch frisser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Inmiddels gebruik ik nu ruim een week alleen aluin als deo dat werkt eigenlijk als een trein. Ook na sporten of een avond drummen geen enkel probleem. Dat gaat heel wat spuitbussen schelen in de toekomst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Het is niet voor niets dat er speciaal aluinblokken zijn die al de ronding hebben zoals ook veel deo-stick / rollers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Ik heb zo'n stick van jullie, van Allume di Rocca, inderdaad met de ronding die jij noemt. Daarnaast heb ik nog een pompverstuivertje gekocht van Crystal. Volgens mij doe je met beiden een eeuwigheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts