ShockWave_Omega Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Net naar shop.bestshave.net gegaan en een 3 tal spullen gekocht. Gekochte spullen: Een kopere scheerkom. Een tube Derby menthol shaving cream. Een nieuwe kwast (paardenhaar). Duurste van al dit leuks is dan uiteindelijk nog het verzenden van de spullen. Maar het is nog steeds cheaper dan de spullen binnen Nederland op te sturen Indruk van de shop: De prijzen van deze shop vielen me alleszins nog mee. Ook staan er reviews van de producten onder aan de product pagina's wat hetgeen wel overzichtelijk houdt en zorgt voor wat leuk leesmateriaal. Bij sommige producten staan ook reviews van andere shaving fora. Wanneer dit alles binnenkomt zal ik uitgebreid gaan testen en reviewen. Tevens kan ik dan ook iets zeggen over de verzending van al dit moois. To be continued dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Mijn ervaringen zijn ook positief. Goedkope shop, reviews worden (met grote vertraging) ook geplaatst. Had zelf een review dat die Derby TTO best ok is maar eigenlijk een Ming Shi TTO vanwege wat details en die is ook gewoon geplaatst. Ik had er 100 Astra's (groene), de no:6 kwast en de Derby TTO besteld. Was over alledrie tevreden. De TTO heb ik kapot gedraaid, maar dat komt doordat ik die niet goed schoon heb gehouden (mechanisme zat vast door zeepaanslag), de kwast en de Astra's gebruik ik nog steeds. Levering duurt wel erg lang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Hier ook prima ervaringen, ik heb er eens 300 Shark SS gekocht en een order met Rapira en zo'n no6 scheerkwast, maar daar zat wel lijm in de haren, dus dat was wel jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkos Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Prima winkel, meerdere malen al besteld van mesjes tot een shavette en altijd goed verpakt geleverd. De levering is inderdaad aan de lange kant, maar binnen 2 weken heb ik altijd mijn bestellingen binnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Ik ben heel benieuwd wat je bevindingen zijn met de scheerkwast #6; ik heb hem zelf ook maar de haren zijn toch echt van een knorrend paardje met een krulstaart. Even terug een uitgebreid draadje op B&B aangaande de kwast en toen bleek dat-ie als paardenhaar omschreven is om de lokale (moslim-) kopers niet af te schrikken. Niet dat die hem niet zouden mogen gebruiken maar iets met varken- erin verkoopt daar gewoon niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Ja want die moslims mogen het eigenlijk niet gebruiken, althans de ene interpreteer het zo en de andere zegt dat het wel mag, ja ik heb er eens op gezocht . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shave and More Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Inderdaad een prima webshop. Soms best leuke aanbiedingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShockWave_Omega Posted July 4, 2013 Author Share Posted July 4, 2013 Ik ga elke dag sinds de bestelling rond een uur of 7 weg met de hoop dat er iets geleverd gaat worden (dingen in amerika, hong kong en turkije besteld). En kom dan elke avond rond 17.30 thuis zonder dat er een pakketje voor me klaar ligt. Maar zodra het binnen is zal ik mijn bevindingen posten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Prima shop, maar het kan zomaar een maand tot 6 weken duren. Het komt nogal moeilijk Turkije uit soms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShockWave_Omega Posted July 11, 2013 Author Share Posted July 11, 2013 The saga continues... Vandaag tijdens werk een berichtje van mijn vrouw. "Schat je pakketje uit Turkije is binnen." Yes Op de 27e vorige maand besteld vandaag binnen. 2 - 2,5 weken levertijd. Ik had me al voorbereid op een langere wachttijd. Het pakket Ik heb het idee dat het een sport is om een zo zacht mogelijke doos zo crappy mogelijk in te pakken en te versturen. De spullen vielen er nog net niet uit toen ik het pakket op pakte. En nee mijn vrouw had niet even snel het pakket open gemaakt. Inhoud Tja daar ging het toch om Alles kwam zonder beschadigingen uit de doos. Conclusie De shop is overzichtelijk en goedkoop. Bestellen is snel en gemakkelijk gedaan. Grootste min punt aan het hele avontuur is dan toch wel de verzending. Het wachten op zich viel nog mee. Ik zou zeker nog wel eens iets bestellen bij deze shop. Maar dan wel zaken die niet makkelijk kapot kunnen. **Een oplettend oog ziet ook de E1 Fatboy liggen bij mijn aankopen. Die is sinds vandaag ook binnen.** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puerco Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Het is grappig dat de kwasten daar als paardenhaar verkocht worden maar eigenlijk van varken gemaakt zijn, jaguar kwasten die ook Turks zijn worden wel gewoon als varken verkocht. En volgens mij levert hij ook niet binnen Turkije maar alleen internationaal. Diezelfde kwasten kan ik ook hier op de markt krijgen voor €3,- bij Turkse verkopers, Arko sticks voor €1,50 bij de Turkse groenteman en dat koperen schaaltje zag ik deze week bij een Turkse potten en pannen winkel voor vier euro en nog wat. Mesjes zijn wel erg goedkoop maar groene Astra's heeft hij momenteel niet in voorraad en meestal als je wilt wachten tot iets weer op voorraad is dan heb je net zo een baard als die andere Turk: sinterklaas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 heb je net zo een baard als die andere Turk: sinterklaas... Ppssttt, was geen Turk, was een Griek Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 Ik ben benieuwd wat je van de no:6 vindt. Ik vind het een geweldige kwast qua performance (ongeacht het dier dat er voor kaal gemaakt is) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShockWave_Omega Posted July 12, 2013 Author Share Posted July 12, 2013 Ik heb er gisteren een paar keer een test lather mee gemaakt. Zowel met de Derby scheercreme als met mijn potje vergulde hand. Dat ging erg lekker en snel moet ik zeggen. Daarna ook nog een keer geschoren en het ging wel erg lekker moet ik zeggen. Ik ben tot dus ver wel te spreken over de kwast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmmmz Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 Prima webshop en zeker niet duur. Duurt alleen even voordat het geleverd is (uit Turkije). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puerco Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Het zijn fijne kwasten maar ze gaan soms snel kapot, ik had er een waarbij de bos haar uit de lijmprop gebroken was en bij een maat van me liet de hele lijmprop los, in beide gevallen heb ik hem met epoxy lijm terug kunnen lijmen zonder sporen achter te laten en waarschijnlijk sterker dan het geweest was. Die lijmprop is trouwens een cementachtig spul. Hier op de markt in Amsterdam West worden ze door Turkse verkopers trouwens ook gewoon verkocht voor ongeveer drie euro, ze hebben ook yuma krabbertjes, Arko sticks en mesjes (meestal supermax en/of derby) en ook nog een soort shavettes die echter zo fragiel lijken dat ik me niet kan voorstellen dat iemand zich daar mee kan scheren zonder een bloedbad aan te richten. Die yuma krabbertjes heb ik er wel één van en hoewel die ook van kermis kwaliteit zijn kun je als je heel voorzichtig bent er nog best mee scheren, vrij agressief en goed opletten dat het mesje recht ligt dan gaat het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan79 Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Het zijn fijne kwasten maar ze gaan soms snel kapot, ik had er een waarbij de bos haar uit de lijmprop gebroken was en bij een maat van me liet de hele lijmprop los, in beide gevallen heb ik hem met epoxy lijm terug kunnen lijmen zonder sporen achter te laten en waarschijnlijk sterker dan het geweest was.Die lijmprop is trouwens een cementachtig spul. Hier op de markt in Amsterdam West worden ze door Turkse verkopers trouwens ook gewoon verkocht voor ongeveer drie euro, ze hebben ook yuma krabbertjes, Arko sticks en mesjes (meestal supermax en/of derby) en ook nog een soort shavettes die echter zo fragiel lijken dat ik me niet kan voorstellen dat iemand zich daar mee kan scheren zonder een bloedbad aan te richten. Die yuma krabbertjes heb ik er wel één van en hoewel die ook van kermis kwaliteit zijn kun je als je heel voorzichtig bent er nog best mee scheren, vrij agressief en goed opletten dat het mesje recht ligt dan gaat het wel. Het Yuma krabbertje is inderdaad een goedkoop uitziend krabbertje gemaakt van aluminium en heel licht. Het is inderdaad "kermis kwaliteit" wat materiaal betreft. Het zilverlaagje aan de buitenkant slijt er binnen een paar weken van af. Dus je houdt een krabber met het donkere basismateriaal over uiteindelijk! Toch moet ik toegeven dat ik een prima scheerresultaat haal met dit goedkope Yuma krabbertje. Gisteren gebruikte ik het in combinatie met een derby mesje en ik kreeg een mega glad resultaat. Ze zijn ook vrij agressief(mesje ligt erg bloot aan beide kanten) dus wel goed oppassen met de yuma. Leuk beginners mesje(wat prijs betreft, niet qua agressiviteit), of prima voor je dagelijkse rotatie(mocht je meer krabbers hebben dan de yuma) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts