Pastapipo Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Hebben jullie deze varianten al gehad? Ze lijken me allebei wel lekker namelijk, heb nu sandalwood en avocado. Vind avocado t fijnste, beetje versgemaaid gras/zoete meloen geur Wat is jullie mening over de geur van deze cremes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Ik heb de Grapefruit, deze ruikt alsof je net een grapefruit doormidden hebt gesneden, ik vind hem erg prettig. Het is geen zoete lucht mocht je dat verwachten. De performance is zoals de andere TOBS cremes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastapipo Posted June 21, 2013 Author Share Posted June 21, 2013 Meer een citrusgeur neem ik aan? Lekker voor in de zomer lijkt het me ook wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Het valt onder de citrusgeuren denk ik (ben geen geurkenner), maar het is echt anders dan een gemiddelde scheerzeep met citruselementen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastapipo Posted June 21, 2013 Author Share Posted June 21, 2013 Het valt onder de citrusgeuren denk ik (ben geen geurkenner), maar het is echt anders dan een gemiddelde scheerzeep met citruselementen. Beetje zurig oid? Weet niet echt wat ik me erbij voor moet stellen. Ik ga hem wel gewoon bestellen binnenkort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Ja, eigenlijk wel ja. Koop morgen een grapefruit. snijd hem doormidden en hou je neus erbij. Zo ruikt de TOBS grapefruit voor mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastapipo Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 Bump, misschien zijn er nieuwe leden die de rozengeur hebben van tobs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren0W Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Heb de Rose van Trumpers. Zal niet veel verschillen qua geur. Het is de standaard rozen geur, zoals die ook ruikt in zepen/gels etc., daar kun je dus gewoon naar op zoek gaan en proberen. Persoonlijk had ik meer de echte natuur roos geur verwacht, zal deze daarom dus ook niet meer kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastapipo Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 Ik kwam net toevallig nog langs de rozen in de tuin, maar zo'n geur heeft het dus niet? Dat is sowieso al een minpunt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Klar Kabinett die ik in die starterspakketjes heb zitten, is ook rozengeur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Volgens mij zijn er erg veel interpretaties van de rozengeur in zepenland. Hetzelfde heb ik al gemerkt met lavendel. Er is maar een lavendel, kort door de bocht gezegd, maar de zepenmakers hebben elk hun eigen geur opbouw en samenstelling, waardoor geen zeep gelijk is op dat vlak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Heb dat bij Tcheon Fung Sing al eens mogen ruiken met de Rose en ook Lime. Er waren wel 5 verschillende soorten lime, die ook nog eens (kort na elkaar geroken) enorm varieerden in intensiteit van de geur en of het een meer subtiele lime of meer (letterlijk) "in your face" lime was. En vervolgens merk je dat het nog weer sterk afhankelijk is van hoeveel ze dan van zo'n geur in de zeep doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Heb de Jermyn street en Rose. De Rose ruikt heerlijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts