Ga naar inhoud
talibeard

Helemaal op!!

Aanbevolen reacties

Aan al het goede komt een eind dus ook aan deze fantastische creme met een fantastische geur en kwalitatief uitmuntend schuim.

Nu verzacht een pot Dr Harris Rose en een nog volle pot Cyril R Salter Wild Rose natuurlijk de pijn maar toch......

IMG_1615.thumb.JPG.1b7a36fbda96a8116e7706b26f8cd8a3.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aan al het goede komt een eind dus ook aan deze fantastische creme met een fantastische geur en kwalitatief uitmuntend schuim.

Nu verzacht een pot Dr Harris Rose en een nog volle pot Cyril R Salter Wild Rose natuurlijk de pijn maar toch......

[attachment=0]IMG_1615.JPG[/attachment]

Afgelopen 4 dagen gebruikt en moet bevestigen, je hebt nu een te kort behoefte.

Hop hop, naar Breukelen, want dit is niet goed voor je psyche :ugeek::roll:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tobs mr taylors.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eindelijk op,

Syril R Salter: Sublime citrus.

Prima crème maar de geur was te zwak en ging zelfs tegenstaan.........

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na 3,5 maand non-stop gebruik is ook mijn tube creme van The Real Shaving Co op die al jaren onder in de lade lag. Geen slecht product, maar ik zal het niet snel weer kopen.

Dat was de 3e zeep/creme dit jaar.

aangepast door Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Proraso Groen Aftershave is helemaal op. Prima product, maar ik ben helemaal verslaafd aan mijn Green Freeze, zodat ik hem (voorlopig) niet weer koop. En daarbij: als ik Proraso op heb, zeggen mijn kinderen dat ik naar opa ruik en ik ben nog niet zeker of dat een compliment is ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je éénmaal zoals ons al twee van die prachtige kleinkinderen heb -en de derde op punt van komen staat- en het plezier wat ze je geven ben je er trots op om opa genoemd te worden zo kan ik je verzekeren :P:P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tot op de bodem op of tube helemaal leeg-geknepen sinds begin telling (ca. 2012). In den beginne was het nog beperkt afwisselen dus het schoot ook wel op. Ook allemaal erg basic producten:

- 1x DVH-zeepje

- 1x DVH creme

- 1x Tabac creme

- 1x Nivea Classic creme

- 1x Arko stick

- 1x Proraso Groen zeep

- 3x Palmolive creme (waaronder 1 hele oude tube van eind jaren '70; rook en functioneerde nog uitstekend)

Wat een ellende. Er staat nu een wat meer experimenteel voorraadje tubes en zeepjes in roulatie maar het lijkt wel of ze nooit meer op gaan. Dat is ook een drempel om nieuwe dingen aan te schaffen. (Eén van de redenen om maar een grotere kwast aan te schaffen, gaat het wat sneller hoop ik).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je met ellende de lijst met scheercremes bedoeld is dat helemaal aan jou maar wel zeer terecht opgemerkt dat het allemaal zeer basic is en dat er voor niet zo veel geld meer veel mooiere producten te verkrijgen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hopelijk stel ik je niet teleur Hans :oops: wanneer ik met experimenteren bedoel dat er nu meer andere dan de zeer basic zeepjes op het menu staan. Het 'probleem' is alleen dat het nu wel erg lang duurt voor er ruimte komt voor nog meer mooiere producten (meer kastruimte in de badkamer claimen betekent een soort magische grens overschrijden...).

Sommige zeer basic zeepjes staan overigens op de blijf-lijst zoals Arko en Palmolive!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee hoor waarom zou je mij teleurstellen? Ook hier is de Arko zeep en de Palmolive scheerstick aanwezig zeer goede producten voor een mooie prijs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanochtend de Wars Classic opgemaakt. Deze Poolse scheercreme heeft mij aangenaam weten te verrassen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

26121c3fee2fcb68971d1a3ed08fbfbc.jpg

Eén van mijn lekkerste en makkelijke zeepjes is op en wordt ook niet meer gemaakt helaas. :cry:

Gelukkig heb ik nog een nieuwe pot in de voorraadkast staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De nivea asb is op. Op zich wel een goed verzorgende asb die niet te lang vettig blijft, en een (saaie) geur die overal bij past, maar ik ga hem niet onmiddellijk vervangen. Maar vrouwlief heeft het lege flesje zien staan, als ze in het kruidvat passeert heeft ze waarschijnlijk toch een flesje mee en dan gebruik ik die met veel plezier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
593cc63899f8ba7d029a62a66b2a917b.jpg weer eentje op zijn zijde. Maar wel helemaal leeg geknepen. Er zijn ondertussen al 3-4 zeepjes opgemaakt dus tijd voor een nieuwe.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

4BE06C36-34B0-4AB3-9CA7-82F9140B1546.jpg

Baume.be crème is op. Goede crème maar ik zal toch geen nieuwe pot aanschaffen. Ik heb namelijk een voorkeur voor harde zepen met een wat meer uitgesproken geur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weliswaar niet opgebruikt maar ik had een bakje nodig voor de Dr Harris Arlington en om de een of andere reden zat de Golddachs, mijn eerste zeep anders dan DVH, in een mooi houten schaal. De Glddachs gebruik ik niet meer, dus die is weggetieft en na goed poetsen was het houten bakje gereed voor de Dr Harris.

Kortom: de Golddachs is functioneel op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Extro Dandy is op.

Goede zeep met een voor mij minder prettig luchtje.96163c4a42c1b2a59afcc7d6c2532fae.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor het eerst sinds lange tijd weer een zeep op. En wel Sudsey slaper Almond and vanille. Dit is een zeep met een zeer goede amandelgeur (amandelspijs) voor de liefhebbers. Ook de scheer eigenschappen zijn goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De BDF Esclusivo is niet meer, vanochtend het laatste beetje gebruikt. Prima zeep, maar er zijn nog zoveel andere zepen die ik wil proberen dat deze er voorlopig niet meer komt. Dat heeft niets met de eigenschappen van deze zeep te maken maar meer met mijn nieuwsgierigheid.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook aan een Tabac scheerstaaf blijkt een einde te komen; vandaag heb ik het laatste kleine stompje weggegooid omdat het niet meer hanteerbaar was. Ik heb in stijl afscheid genomen door mijn scheerbeurt af te sluiten met Tabac Original aftershave.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aan de 2 sticks Lea scheerzeep is een einde gekomen. Ik had ze van de stick losgemaakt en in een plastic bakje geperst, bevalt mij meer dan aan de stick. Is toch eigenlijk wel een erg goede zeep voor de spotprijs die het in Spanje (supermarkt) kost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Al een poosje lid maar teweinig tijd. Onlang is bij mij de Castle Forbes limoen scheercreme volledig opgegaan. Wat een heerlijke scheercreme was dit. En wat een eerlijke limoen lucht. Er komt zeker weer een keer een Castle Forbes in de voorraad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Tabac (potje) leeg. 97 scheerbeurten ermee gedaan. Eigenlijk nog meer want afgelopen zomer ook een paar keer mijn hoofd ingesopt. Werkt prima, maar toch wel ff tijd voor wat anders nu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen