Ga naar inhoud
meemai

de meest vrouwelijke scheerzeep die jij ontdekt hebt.

Aanbevolen reacties

Vraag van mijn dochter papa wat is dit voor zeep (TBOS Sandalwood douche gel) dat ruikt heerlijk dus ook niet meer van mij :shock: Gaat lekker zo. Voordeel is wel hoef een extra zeep te kopen en hij dus sneller op dus een extra argument om een tweede soort er bij te hebben :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na enige keren lezen, deductie en combinatie werd hij duidelijk :ugeek:

Tenminste ik begrijp dat je dochter die douchegel heerlijk vind ruiken en dat ze hem nu ook gaat gebruiken waardoor hij sneller op gaat. Hierdoor wil je nu een vaste zeep i.p.v. douchegel kopen of bedoel je een extra scheerzeep kopen en daar is dit dan een extra argument voor :?::?: Gewoon allebei kopen dan zit ik namelijk ook altijd goed :lol::lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jep zo iets dus de geur die is door mijn dames goedgekeurd dus tja geen andere zeep nodig. (sorry voor het kromme verhaal)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een kleine update toch op verzoek van vrouw lief de zoektocht opgepakt.

Had Haslinger Woman Sandelwood&Aloe Vera scheerzeep uitgeprobeerd alleen deze is per direct afgewezen veel te mannelijk en totaal geen fijne geur volgens de dames. Dus geen succes.

Ik had bij de super markt nog een tube palmolive crème gehaald en die bevalt wel die heeft ook geen uitgesproken geur zoals de rest dus voor nu opgelost tot er een echte fijne geur komt voor de dames.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stirling heeft twee of drie zepen voor dames. En die klinken zo goed dat ik ze zelf nog zou willen testen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zal ze op de lijst zetten tnx :) nu alleen zien ze hier te krijgen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stirling heeft twee of drie zepen voor dames. En die klinken zo goed dat ik ze zelf nog zou willen testen.

waarschijnlijk zal hans ze wel hebben :lol::lol::lol:

Die heeft toch de grootst collectie Stirling ? :D:D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mama Bear Ye Olde Barbershoppe is eigenlijk ook best lekker. Zoet, poederig en verzorgend. Is wel glycerine zeep. Er zijn mensen, die dat minder verdragen, maar op zich een prima zeep.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wil je geen Glycerine zeep maar wel de exact zelfde geur als de Ye Olde barbershoppe van Mama Bear, raad ik de barbershop zeep van Stirling aan. (Heb het idee dat deze net iets langer blijft hangen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier staat een pot Lavendel scheercrème van Cibe klaar die met de laaste Dovo/Merkur bestelling meegekomen is.

Ik vind hem heerlijk ruiken. Marijn vond het maar een ouderwetsluchtje........ maar die is net zo bloemig aangelegd ;)

Vanavond maar eens de tijd voor nemen om een schuimpje mee te kloppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen