Ga naar inhoud
Rene_Z

Mesjes proberen

Aanbevolen reacties

Grappig is dat hè?  Maakt het wel lastig om advies te geven aan iemand. Binnenkort ook maar ff de groene bestellen 😆

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rene_Z schreef op 2/13/2018 om 17:26:

Nou, 100 Kai €39,99 en 100 Astra blauw €10,99. Op ca 500 scheerbeurten valt het wel mee natuurlijk, maar toch best prijzig.

René

't Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Voor mensen die van een cartridge razor zoals Gillette Fusion komen, is eender welk DE mesje spotgoedkoop. Want voor de Gillette Fusion mesjes betaal je €3,95 à €5,5 per mesje.

Rene_Z schreef op 2/14/2018 om 15:13:

Grappig is dat hè?  Maakt het wel lastig om advies te geven aan iemand. Binnenkort ook maar ff de groene bestellen 😆

Klopt, mesjes zijn het perfecte voorbeeld van de afkorting uekaz. Ik heb een heel slechte ervaring met een KAI mesje achter de rug (nog nooit zo'n trekkerig gevoel gehad met eender welk mesje), terwijl jij er een grote fan van bent. Al moet ik wel zeggen dat ik soms geneigd ben om ze een tweede kans te geven. Destijds enkel geprobeerd in m'n Merkur 34C.

Zo was ik destijds ook niet meteen onder de indruk van de Personna Platinum mesjes, terwijl ze nu één van m'n favoriete mesjes zijn in m'n Mühle R41. Astra Superior Stainless (blauw) heb ik hier ook een doosje van liggen, maar eerlijk gezegd nog niet getest. Volgens Refined Shave zijn de Astra Superior Stainless (blauw) mesjes scherper dan de Astra Superior Platinum (groen) mesjes.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yep duidelijk Kai op 1 en de Astra blauw op 2. De Kai is net ff scherper en comfortabeler. Toch maar wat Kai mesjes aanschaffen.

René

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi René dat je tot een gewogen oordeel bent gekomen:)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen