Ga naar inhoud
ChrisVanMeer

Meld hier je forum-problemen

Aanbevolen reacties

Maar durf je ook te stellen dat dit echt sinds 2 februari speelt?

Of kan het ook zo zijn dat het een paar dagen daarvoor ook zo was.

En heb je de laatste tijd nog updates geïnstalleerd op je iPad?

En zo ja, zijn die te relateren aan de tijd dat het trager gaat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee Chris ik weet niet zeker of het vanaf 2 februari speelt.

En ik heb zelf geen updates ingeladen of iets anders zoals App's geinstalleerd.

Maar er is naast mij slechts -zo blijkt hierboven- één forumlid die het ook af en toe opgevallen is dus het lijkt me dan zoals jullie zeggen een lokaal probleem, wel een heel vervelende want vanmiddag over een berichtje naar Jan en gisteren naar jou ben ik (en ik overdrijf niet) met ongeveer 10 zinnen bijna een minuutje of 10 bezig en dan krijg ik tweemaal de melding fout in webpagina.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kun je eens proberen of je het nu (als in - na 20.00 vandaag) nog kunt reproduceren?

Ik hoor het graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Edit: terugscrollend in de logbestanden zie ik inderdaad jouw IP adres terugkomen met "deprecated" foutmeldingen waar ik al bang voor was.

Even een beetje technische uitleg. Deze forumsoftware draait op Apache in combinatie met PHP.

PHP heeft verschillende versies. In verband met de 503-problemen, heeft de hoster voor hun probleemonderzoek de versie opgehoogd naar 7.2.

Ware het niet dat deze forumversie (nog) niet compatibel is met 7.2. Dit hebben ze een keer eerder gedaan, ze toen ook gezegd dat dit het geval is.

Maar blijkbaar zijn ze dat vergeten ofzo. Dus heb ik rond 20.00 de versie teruggezet naar 7.1.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zelfs je uitleg gaat me ver boven de platte pet maar ik waardeer het zeer dat je je zo inzet Chris en ben toch blij dat de fouten teruggevonden zijn en waarschijnlijk zelfs een oplossing gevonden is, weer mijn grote dank hiervoor:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop dat dit het opgelost heeft. Laat je het me even weten of je dezelfde problematiek nog hebt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net twee PB's opgesteld en verstuurd en het ging fantastisch, de letters werden direct inzichtelijk in het bericht, geen enkele hapering en geen foutmeldingen meer ontvangen wat een genot zo weer:5a24cf1d834ab_EmojiSmiley-02::5a24cf1edeaa4_EmojiSmiley-04:

Trouwens nu ik erover nadenk het duurde de laatste dagen ook langer om een pagina in te laden als er bijvoorbeeld een foto van jouw gepost was hij had dan een seconde of 5 nodig om de foto te laten zien.

Maar dit is weer een hele verbetering als je toch eens een vrouw was had je een dikke pakkerd van me gekregen:5a24cf212aa38_EmojiSmiley-07:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 1 uur terug:

Maar dit is weer een hele verbetering als je toch eens een vrouw was had je een dikke pakkerd van me gekregen:5a24cf212aa38_EmojiSmiley-07:

Die had je dan wel moeten komen halen Chris, Hans komt wat moeizaam uit zn stoel.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En dan prikt ie ook nog eens als een ongeschoren kerel :5a24cf259bf1f_EmojiSmiley-12:

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 8 uur geleden:

...

Mooi zo, is alleen het 503-probleem nog niet opgelost. Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat überhaupt opgelost gaat worden...

efsk schreef 7 uur geleden:

Die had je dan wel moeten komen halen Chris, Hans komt wat moeizaam uit zn stoel.

Marcel schreef 7 uur geleden:

En dan prikt ie ook nog eens als een ongeschoren kerel :5a24cf259bf1f_EmojiSmiley-12:

Whahaha

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen