Ga naar inhoud
ChrisA

Nieuwe Berichten

Aanbevolen reacties

Bedankt Chris, dus dat wordt een voor een je berichten verwijderen. Ik vermoed dat ik maar alles ga verwijderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoeft niet één voor één, je kunt er meerdere tegelijk selecteren.
Maar die selectie zal je handmatig moeten doen, het kan helaas niet op basis van datum.

Alles schoont wel mooi op :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja, dat heb ik ook gedaan. Ben wel kwijt wie me een vraag had gesteld met betrekking tot aanschaf scheerkom in den vreemde. Zo die iemand dit leest: stuur effe een berichtje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ervoor gekozen om alle berichten te verwijderen, iets met schone lei en zo.

En net zoals efsk zegt ben ik wat vergeten laat het me dan a.u.b. weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef Op 6-12-2017 om 21:13:

Als je ongelezen berichten selecteert staat het standaard op laatste 365 dagen. Je kunt vervolgens tijdsbestek selecteren, tweede kolom van rechts. Daar kun je oa sinds laatste bezoek kiezen. Het forum vraagt vervolgens vanzelf of je dit als standaard op wil slaan.

Knop ook gevonden, maar wat ik dan jammer vind, is dat je niet naar het laatst gelezen bericht in het draadje gaat. Of zie ik iets over het hoofd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de titel van een bericht staat in die lijst een zwarte cirkel of een zwarte ster. Die brengen je naar het eerste ongelezen bericht. Dat is trouwens altijd zo.

De zwarte vlek met tekstballonnetjes markeert alles als gelezen. Beetje jammer dat die knop zoveel groter is dan de knop  Breng me naar eerste ongelezen bericht. Maar toch: ook handig.

aangepast door efsk
ik lulde onzin
  • Bedankt! 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 6 minuten geleden:

Voor de titel van een bericht staat in die lijst een zwarte cirkel of een zwarte ster. Die brengen je naar het eerste ongelezen bericht. Dat is trouwens altijd zo.

Duh, dat is dus wat ik over het hoofd zag. Ik gebruikte dat mooie kleine icoontje ook altijd ;-) Nu het zo'n joekel is, mis ik 'm natuurlijk :lol:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.