Ga naar inhoud
Barbiere di Figaro

Even weg, maar al weer terug.

Aanbevolen reacties

Hoi scheervrienden,

We gaan er even tussenuit. Volgens ons hebben jullie krap aan genoeg om de maand augustus door te komen toch?

Qua zeep, mesjes, kwasten, net aangescherpe messen, moet het allemaal nèt kunnen volgens onze info, dus kunnen we met een gerust hart van onze vakantie gaan genieten.

Ergens eind augustus gaan we dan weer starten, ik denk met iets dat jullie ook wel kunnen waarderen.

Voor wie ook nog gaat: een heel fijne vakantie! Laat die andere kampeergasten maar eens een echte scheerbeurt zien!

Tot binnenkort!

Lysbet en Eric

aangepast door Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel prettige rustperiode toegewenst!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijne vakantie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijne vakantie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijne vakantie!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijne vakantie en wat betreft de andere campinggasten hier, nog geen enkele opmerking op mijn scheerritueel en alleen maar elektrische scheerders gezien......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Meeste mannen kijken daar niet naar joh....

Of het moet een gemengde washok zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou je denken Rolf? Denk dat als je daar met je setje aan komt zetten, een half uurtje bezig bent en een video er van maakt, dat dat niet opvalt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Indien een gemengde washok dan wordt er aandacht aan besteed. Hoofdzakelijk door de dames, in al die tijd dat ik kampeer en me dus noodgedwongen in een externe washok moet scheren (of voor de caravan) 1x opmerking van een vent gehad, en de rest van de dames, buiten het was hok dan weer wel. Zo van mijn " bassie" die zei er staat een vent in het hok met een groot mes zich te scheren..en bla.

Iijkt of de heren niet rechtstreeks iets durven te vragen en de dame er op af sturen.. :lol:

Wel een keer klein manneke naast me gehad (6 jaar of zo) die heel gebiologeerd zat te kijken voor een tijdje.

En toen ik later langs hun tent liep dat zijn pa nog na lachend zei..

"Adriaan" kwam opgewonden thuis en die vertelde wel 4x er staat een meneer zijn haar weg te snijden met een broodmes. :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nu mijn geduld aan het oefenen voor de terugkeer van Eric.

Dan worden er hopelijk twee aftershaves geleverd. :roll::)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een paar dagen in een gemengde wasgelegenheid geschoren, misschien eens een iets langere blik, maar verder geen reactie op het open mes hoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat wordt voor mij dan ook eens ondervinden, volgend jaar dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanaf dit weekend weer beschikbaar voor al uw wensen, vragen en anderszins, op scheergebied.

Binnenkort weer beperkte beschikbaar de asb's van BdF en hopelijk ook binnenkort nog wat nieuws / anders van Pinaud Clubman.

Maar daar zal ik natuurlijk een apart draadje voor maken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Met volle moed er terug in, we volgen het nieuws op de voet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja! dankje Hans! Als alle voorgaande keren: leuk, maar te kort.

Maar het grappige is dat we de vakantie-waarschuwing nog niet van de site halen, of iedereen weet ons weer te vinden, dus de vakantie is dan ook direct weer helemaal voorbij.

@Ron: bij voorbaat dank.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja! dankje Hans! Als alle voorgaande keren: leuk, maar te kort..

Ooit een artikel gelezen dat het vakantie gevoel bij het weer ter werk gaan na een dan of vier alweer verdwenen is, helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja! dankje Hans! Als alle voorgaande keren: leuk, maar te kort..

Ooit een artikel gelezen dat het vakantie gevoel bij het weer ter werk gaan na een dan of vier alweer verdwenen is, helaas.

Maak daar maar 'n uur of vier van!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Soms moet je eens iets anders dan de portefeuille laten beslissen! Kies een aangename job en je hebt bijna elke dag een vakantiegevoel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk dat dat wel klopt mannen! Vooral die eerste dagen is het contrast groot! De ene week loop je met je kids in de zon naar het vlakbij gelegen zwembad en vraagt je af hoe vaak je deze keer van de glijbaan af gaat en de week erop moet er weer van alles af....

Maar na een paar dagen denk je dan maar weer aan een komende vakantie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen