Ga naar inhoud
onno

Body Milk als after shave

Aanbevolen reacties

Toch even nagedacht Onno, je hebt ze toch niet uit de minibar gehaald want dan moeten ze betaald worden hoor :o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je betaalt toch ook voor die flesjes als je een kamer boekt. Die dingen zijn echt niet gratis hoor, dus of je ze nou daar of thuis opmaakt, maakt niet uit. Kijk, een stapel handdoeken meenemen is een ander verhaal.

Komt bij die handdoeken zijn niet veel soeps..dus de moeite niet om daar een dief voor te zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij de Holiday Inn in Winchester hebben ze body milk. Ik heb het op mijn gezicht gesmeerd vanmorgen. Ze hadden het beter niet kunnen hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

:D

Avond ervoor na sauna werkte wel voor me.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij de Holiday Inn in Winchester hebben ze body milk. Ik heb het op mijn gezicht gesmeerd vanmorgen. Ze hadden het beter niet kunnen hebben.

Het spreekwoors is "beter iets als niets" maar dat gaat hier niet op zo begrijp ik dan maar terug naar Vulnius waar je dit probleem dus niet hebt :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inmiddels kan ik melden dat de Rituals "Sweet Orange and Cedarwood" body lotion uitstekend werkt, en een heerlijke citrusgeur heeft.

3974e260eccf1598ef5795207ef64d37.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook als pre-shave wordt body lotion nog wel eens ingezet, zo gebruikt Paul Kox Mitchels Wool fat body lotion soms als pre en aftershave.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen