Ga naar inhoud
efsk

Vreemdenlingenlegioen

Aanbevolen reacties

Ah laat ook maar, wordt het weer zo'n moeilijk gedoe blijkbaar voor sommigen :cry:

Hmm ik zou het jammer vinden als dit idee niet in ieder geval geprobeerd wordt.

Ik zie maar al te vaak dingen op buitenlandse forum's te koop staan waar ik bij voorbaat denk: daar heb ik toch niks aan want ik kan hem toch niet laten invoeren (waarschijnlijk mijn gebrek aan buitenlands scheer vrienden)

Ook zijn er dan de dingen zoals (en ik weet dat sommige mensen hier niks mee hebben) een van der hagen zeep willen proberen. Dat lijkt me dan mooi dat ik dat soort dingen dan kan vragen.

Het forum in een forum gedeelte kan ik enigzins inkomen. Maar de opmerking dat mensen niet de zelfde vraag willen beantwoorden in het engels of frans vindt ik gek, volgensmij gebeurt het nu ook al vaak genoeg dat mensen in het nederlands de zelfde vraag stellen. Deze worden toch ook netjes beantwoord, of netjes doorverwezen.

Ik kan trouwens ook niet goed frans of duits, maar met google translate kom ik een heel eind denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou het geen probleem vinden, voor mij is engels geen enkel probleem de rest van de talen dat gaat het niet worden.

Maar een stukje voor de engelse sprekende scheerders in nederland zou wat kunnen zijn. Alleen krijg een tweedeling en kunnen ze dan niet beter op een Engelse forum terecht waar mensen wel alles in het engels beantwoorden. Wat ik het mooie vind van mensen die engels spreken vaak in nederland en graag willen blijven ze heel snel te taal oppakken dus ze al prima terecht kunnen hier. Plus nederlands lezen helpt. Alleen moeten we niet gaan miepen over te veel taal vouten ;). Tevens krijg je problemen met zoeken dan worden topics met engels en nederlands gemengd waardoor de toch al niet super zoek optie van phpbb nog slechter wordt. Het zal niet helpen voor andere om ons forum wel te begrijpen omdat de rest gewoon nog nederlands is.

Het enige is wel dat ik de SOTD dan maar gemixt hou omdat je daar echt maar 1 topic van wilt hebben. Plus het help de engels sprekende toch een beetje omdat rare nederlands te begrijpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen