Ga naar inhoud
Hanskoning

Stirling Shaving Society limited edition

Aanbevolen reacties

Hoi hans

is die bestelling met onze wensen reeds doorgegeven ? Niet dat ik je wil opjagen maar wat is de planning nu ? (Is niet negatief bedoeld hoor) Gaat stirling effectief van start met onze zeep ? Is de kwantiteit van de bestelling groot genoeg ? Gaat stirling eerst testsamples maken ? Enfin nog tal van vragen.

(Nogmaals niet negatief opvatten en het is zeker niet de bedoeling hier een discussie of wat dan ook over te maken het initiatief is top en het blijft top zonder dat dir moet afgebroken worden)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Danny misschien is het beter om eerst even de voorgaande pagina's tot je te nemen en bij deze vraag ik speciale attentie voor pagina 9 daar staan denk ik antwoorden op veel van je vragen.

En opjagen doe je me niet omdat er volgens mij weinig tot niets op te jagen valt.

Als dat wel zo zou zijn dan zie ik dit waarschijnlijk niet en dan geef ik het graag uit handen aan iemand die denkt dat dit proces zeker versneld kan worden met een andere -lees betere- aanpak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

He hans nogmaals is geen commentaar hoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Door omstandigheden kom ik even niet aan het forum toe maar deze wilde ik jullie niet onthouden:

Hans,

Just wanted to give you an update. The scent may have to simplified some. A couple of the notes I'm having trouble getting to stand out and not get muddled with the rest. I'm going to try a couple of more blends this weekend, and I'll let you know how they come out. Sorry this is taking so long, but I want it to be done right.

Hope you have a great week,

Rod

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank voor de update, Hans!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed om te lezen dat niet zomaar de geuren worden samen gegooid, maar dat wordt getest of het geheel een mooie geur is of niet.

Ik ben zeer benieuwd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor de update idd. Zal vast goed komen allemaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het mogelijk om ergens een actuele stand van zaken te plaatsen en die bij te houden?

Ik zou ook best graag mee willen doen, zonder extra eisen te stellen ;), maar zie door de bomen het bos inmiddels niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Marcel als ik kijk op mijn telefoon staat op pagina 5 ergens een blauwe link voor aanmelden deelname en de hoeveelheid die gewenst is+met of zonder menthol.

Voor zo ver ik weet is er nog geen exacte bestelling gedaan betreft aantallen enkel is de maker nog bezig met het samenstellen van de door de leden gevraagde geuren.

Als je het geheel zeker wil weten even met Hans contact opnemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik liep net langs een weiland waar ze gras aan het maaien waren... even gestopt om de geur op te snuiven. Best een fijne geur. Vroeg me aan de hand van deze geursensatie af hoe het met de S.E zeep gesteld is..gaat het de maker lukken om de door ons genoemde voorkeuren tot 1 geheel te brengen.

Hans heb je al iets gehoord omtrent de zeep?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

We hadden ten tijde dat mevrouw Koning haar ziektebed had het laatste contact waarbij ik hem aangaf dat ik even door de privé omstandigheden zijn mail niet zo snel beantwoord had.

Even helemaal vergeten verder contact op te nemen met hem tot er gisteren weer een mail van Rod kwam waarin hij heel voorzichtig aftast hoe het ervoor staat.

Hans,

Sorry to bother you, but I just wanted to check in and make sure you were okay and make sure that your wife is okay. We've been keeping her in our thoughts and I hope that you both are doing well.

Take care,

Rod & Mandy Lovan

http://www.stirlingsoap.com

Natuurlijk direct gereageerd en ook gevraagd hoe het met "onze" zeep staat dus wordt vervolgd.

En ik zeg het nog maar eens hij heeft een vrij drukke baan als Natuurkundige en de zeepziederij is een hobby dus het duurt altijd wel even om weer antwoord van Rod te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd of hij de geur al af heeft kunnen krijgen en naar het eindresultaat natuurlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zolang als het door een ander gemaaid is wel ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals ik al vermoedde Rod heeft ons avontuur even geparkeerd tijdens de ziekte van mevrouw Koning zie zijn mail van vanavond:

Hans,

I am so glad to hear that your wife is recovering. That is wonderful news. I hope and pray she returns to normal as quickly as possible. As for the soap, I paused working on it after learning of your wife's illness. I knew that it was not something that you needed to be burdened with while she was in the hospital. Since you are the point of contact for the soap, I felt it best to hold off until you were ready to start again or until you wanted to pass the responsibility off to someone else. I can start working on it again soon, if needed. Just let me know when you are ready.

In the meantime, best wishes to you and your wife.

Take care,

Rod

Hem direct Antwoord gegeven dat wij hem graag zijn werkzaamheden zien hervatten, dus er komt weer een vervolg :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

We wachten het af.. ben wel benieuwd wat hij er van bakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had het er laatst met efsk nog over.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat we bijna geen zeep meer hebben en bovendien de herfst depressief maakt. Met andere woorden: er is node behoefte aan nieuwe zeep met de geur van gemaaid gras ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen