Ga naar inhoud
talibeard

Suspended domain?

Aanbevolen reacties

Tapatalk plugin staat uit, maar heb het account nog niet verwijderd bij tapatalk zelf.

Kan zijn dat de oorzaak nog bezig is, kan niet bij de root server dus kan het niet checken, maar ze houden het in de gaten. De traagheid / snelheid gaat heel erg op en neer idd.

Misschien binnenkort een dag of 2 offline om te verhuizen naar een minder drukke server bij de hoster.

Ik hoop dat Tapatalk actief blijft, daarmee bezoek ik het forum het meeste.

De responsive layout van het forum werkt toch niet zo lekker als een native app, bovendien zijn de banners niet responsive waardoor je alsnog steeds moet gaan zoomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien binnenkort een dag of 2 offline om te verhuizen naar een minder drukke server bij de hoster.

Dan daar toch wel graag een duidelijke begin- en eindtijd bij hoop ik toch..... :mrgreen:

Liefst op tijd zodat we vast kunnen voorbereiden.... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja maar! dan heb ik twee dagen niks te doen dan dingen te bestellen!

O maar dat is prima, je moet vooruit denken, wat een trafiek krijgen we bij het heropstarten van alle spulletjes die jij ons laat zien, tests, foto's, beschrijvingen en dan nog eens alle mensen die daarop antwoorden, zorgt voor de drukst bezochtste dag ooit op het forum!

Wellicht geen goed idee. Stort het meteen weer in, denkt iedereen dat de verhuizing voor niets was ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen Tapatalk dan geen forum voor mij ;)

Ik begrijp dat er aan de serverkant haken en ogen aan zitten, maar aan de clientkant is het oh zo makkelijk om meerdere fora bij te houden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, ja - als we gaan verhuizen zal dat aangekondigd worden. Moet er zelf ook tijd voor inplannen.

En geen tapatalk kan nog steeds, als tapatalk met zijn brakke programmering de server blijft spammen dan toch echt zonder tapatalk. Dit is echter nog niet bewezen, dus zeg ook nog niet dat dit definitief gaat gebeuren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer, want browsers op een telefoon blijft !#@€&*!

Maar als het de server instabiel maakt, dan is dat natuurlijk belangrijker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gewoon je pc gebruiken. ;)

Da's handig als je veel thuis bent inderdaad ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jammer, want browsers op een telefoon blijft !#@€&*!

Maar als het de server instabiel maakt, dan is dat natuurlijk belangrijker.

Inderdaad, wil het niet disablen (ook al heb ik er een hekel aan), maar als het kiezen word tussen tapatalk aan of de hele website + tapatalk down dan weet ik het wel ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou Tapatalk erg missen, vooral op reis en dat komt wel eens voor 8-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen