Ga naar inhoud
Barbiere di Figaro

Kunnen jullie dit ook leveren?

Aanbevolen reacties

Ik juich dit alleen maar toe! Ik wil graag een geur proberen voordat ik 300ml er van bestel. Goed bezig!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Grappig de suggestie hier, om met stickers te werken, terwijl ik dacht, dat als iemand er één of twee bestelde, dan zou je het misschien zelfs zonder kunnen.

Maar gisteren, na de nieuwsbrief, prompt bestellingen van 5 of 10 en eentje van 22 flaconnetjes.....

Ach ja, dan hebben we wat te doen op de zaterdagochtend.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed initiatief...ga er zeker aantal bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed initiatief...ga er zeker aantal bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet helemaal op de juiste plek, maar welke Lea Classic zeep hebben jullie op voorraad?

De vernieuwde versie is te herkennen aan de rode sticker('new formula') en is zonder tallow.

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar de oude versie met tallow, vandaar mijn vraag.

0wYT0mp.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet helemaal op de juiste plek, maar welke Lea Classic zeep hebben jullie op voorraad?

De vernieuwde versie is te herkennen aan de rode sticker('new formula') en is zonder tallow.

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar de oude versie met tallow, vandaar mijn vraag.

0wYT0mp.jpg

Hoi SR8!

De LEA die we hebben is al een tijdje op voorraad; als de nieuwere versies nog maar net uit zijn, dan hebben we zeker de oude versies. Het is niet zo, dat die zo hard gaan dat we die wekelijks opnieuw inkopen zeg maar.

Check, check double check: de rode sticker hebben we niet.

Dank voor je vraag!

Eric

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is niet zo, dat die zo hard gaan dat we die wekelijks opnieuw inkopen zeg maar.

Verbazingwekkend eigenlijk, want erg goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op zich wel Richard, maar Lea heeft recent met nieuwe producten de plank een beetje misgeslagen, zo begreep ik. We hebben die nooit gehad, maar een Spaanse collega was er niet blij mee.

Maar deze zeep is prima, niks mis mee!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben wel van vooruitgang, maar soms is vernieuwen echt het domste wat je doen kan. Zie Crabtree.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oja, dat was wel handig geweest er bij te zetten. De nieuwe versie is er sinds eind 2016.

Bedankt voor het checken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben wel van vooruitgang, maar soms is vernieuwen echt het domste wat je doen kan. Zie Crabtree.

+1 en GFT en T&H nooit begrepen waarom het niet teruggedraaid is, de omzet moet toch helemaal weggevallen zijn.

Nu ben ik niet zo van de buitenlandse forums gelet op mijn gebrek aan taalvaardigheid maar dit gegeven dat Lea zijn formule heeft veranderd was mij volslagen onbekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Omdat ik geen andere plek zag (er was toch ooit een feedback topic voor de winkels?) maar even hier: bedankt voor de snelle levering, en zoals altijd het leuke extraatje :) Ik heb de SOC kwast nu in handen gehad, en ik ben blij dat ik voor het essenhouten handvat heb gekozen. Ik denk dat kersen ook alleen maar donkerder wordt mettertijd.

De Distinto zeep ruikt heerlijk. Ik heb zojuist een testschuimpje gemaakt (na de kwast met shampoo uitgewassen te hebben), en het is een beetje een zeer geciviliseerde versie van de Tabac zeep qua geur ;)

Al met al dus weer helemaal tevreden!

aangepast door Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kunnen jullie ook aan Thayers witch Hazel cucumber komen ?

Grtz Marvin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Marvin,

Dat betwijfel ik, want ik zou niet weten wie dat levert of importeert. En bovendien is het iets waar ik voor het eerst van hoor, dus weet zo niet of het voor ons interessant is.

Vriendelijke groet,

Eric

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen