Ga naar inhoud
Barbiere di Figaro

Kunnen jullie dit ook leveren?

Aanbevolen reacties

Hoi,

Regelmatig krijgen wij verzoeken voor producten, om die aan ons assortiment toe te voegen. We doen dan altijd ons best om er aan te komen. Maar mochten er op dit forum nog wensen leven voor bepaalde soorten zeep, kwasten, aftershaves of noem maar op, dan kun je het hier laten weten. Geen garanties, maar wat we kunnen gaan leveren, dat zullen we zeker doen.

Bij voorbaat dank!

Eric

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou Eric als je P.160 of Klar Kabinett weer tot leven zou kunnen wekken.... ;)

Zonder gekheid; ik ben bijzonder geïnteresseerd in de Simpson Classic 1 in 'best' en doe dat liever via een 'huisleverancier' dan direct via de UK. Ik heb geen haast maar als je die zou kunnen leveren, dan graag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klar Kabinett? Wie weet...

P 160, slechts nog een klein beetje over van de vele kilo's die we hadden. Er schijnt nog steeds een partij beschikbaar te zijn in Italië, maar er is iets mee, naar het schijnt (niet met de zeep, maar met wie erover gaat of zo). We informeren wel eens voorzichtig, maar het komt niet los.

De kwast zullen we direct vragen om mee te leveren bij een volgende bestelling. Als die te krijgen is dan zorgen we ervoor. (las net een review van Teiste en begrijp volkomen waarom je die op je verlanglijst hebt!)

Vriendelijk dank!

Eric

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laat maar weten als je de Classic binnen hebt Eric, mooi als je die zou kunnen regelen!

Wat betreft de P.160 kan ik trouwens nog even vooruit; net als bij de Klar was ik er net op tijd bij en heb nog een kleine kilo. Maar gezien de wereldwijde belangstelling ervoor ben ik niet bang dat je ermee zult blijven zitten als je je hand op een partijtje weet te leggen! Sterker nog, ik denk dat hoeveel je er ook van in huis haalt het binnen no-time weer verdwenen is...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De Klar Kabinett is gelukt. Heb het ook al even in onze nieuwsbrief gemeld.

Goed gedaan! Als je hem nog hebt als de Simpson Classic binnen komt ben ik waarschijnlijk wel heel erg in de verleiding om mijn voorraadje nog wat te vergroten.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

We hebben, mede naar aanleiding van verzoeken hier, de van der Hagen scheerzeep in bestelling. Levertijd nog niet bekend, maar hopelijk halverwege / 3e week september.

select_shave_soap.jpg

We zullen het in de nieuwsbrief en hier aankondigen als ze binnen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb nog een half potje van Munstermann scheercreme uit Italie. Misschien is dat wat voor jullie assortiment?

Laat ik het zo zeggen dat ik, mocht ik weer eens in Florence zijn, zeker een potje mee neem.

http://www.munstermann.it/maschi-en.html

Interessant!

Scheerzeep in zelfde pot als de Santa Maria Novella. (die we overigens gevraagd hadden, maar die willen afgezien van de VS geen online verkopers)

Zal eens kijken of ze er wat voor voelen.

Bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan je vertellen dat Maguire's gewoon levert in Nederland. Ik heb zelf hier een fles staan namelijk ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wanneer heb je die fles besteld? Ik heb afgelopen week bij Maguire's besteld en kreeg te horen dat ze aftershaves e.d. niet kunnen versturen. Scheerzeep bijvoorbeeld wel. Het is volgens hun niet meer mogelijk door de alcohol.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wanneer heb je die fles besteld? Ik heb afgelopen week bij Maguire's besteld en kreeg te horen dat ze aftershaves e.d. niet kunnen versturen. Scheerzeep bijvoorbeeld wel. Het is volgens hun niet meer mogelijk door de alcohol.

Klopt. Royal Mail heeft e.e.a. aangescherpt. Het versturen van alcohol bevattende producten is een probleem i.v.m. de brandveiligheid. Sommige webshops versturen niets meer waarin alcohol zit, anderen hebben inmiddels een oplossing gevonden. Zie: http://connaughtshaving.com/dpdroad.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die regels zijn echter vorig jaar al ingegaan bij mijn weten. Vaag dat die shop nu niet meer levert. Connaughtshaving verscheept nu simpelweg niet meer via airmail.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Scheerzeep in zelfde pot als de Santa Maria Novella. (die we overigens gevraagd hadden, maar die willen afgezien van de VS geen online verkopers)

Mag je absoluut niet als een probleem zien, dit product is qua werking niet van Proraso te onderscheiden. Alleen de geur is misschien een fractie minder storend.

Overpriced shit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mag je absoluut niet als een probleem zien, dit product is qua werking niet van Proraso te onderscheiden. Alleen de geur is misschien een fractie minder storend.

Overpriced shit.

Hallo Wim,

De gedachte dat het Proraso was met een extra geurtje of meer verfijnde mentholgeur heb ik elders ook al gelezen. Ik heb een grote pot gehad en die is nog niet opgebruikt. Afgezien van de hoge prijzen is het wel speciaal om zoiets te kunnen leveren. Dat geldt ook voor Acqua di Parma bijvoorbeeld.

Maar ik denk dat je gelijk hebt en dat in hun geval de verpakkingen en het exclusieve karakter meer voor de prijs doen dan de zeep zelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hulde aan BdF!

Vandaag kwam mijn Simpson Classic 1 binnen; een compacte kwast met een flinke knot met 'best badger' (c.a. 23 x 42mm), beduidend beter gevuld dan bv. de Berkeley die toch ook al niet flauw is.

Hij heeft bovendien een greep die dicht in de buurt komt van de Vulfix 2189/2273, tot nu toe mijn favoriete greep van Vulfix/Simpsons, dus alle kans dat mijn zoektocht naar de perfecte das met 'varkenseigenschappen' hier tot een goed einde is gekomen. Vanavond is-ie aan de beurt!

Ik heb de bestelling ook aangegrepen om mijn Klar Kabinett-voorraad op oorlogssterkte te brengen en mijn eerste TFS zeep te gaan proberen; de Tabacco Verde Intenso dure. Heel benieuwd!

Eric zou Eric niet zijn als er niet nog van alles bij het pakketje zou zitten; een reistubetje Marvis (gaat meteen mee dit weekend naar Londen!) en nog een TFS-zeep, de Barba Gialla.

En die ruikt me toch een partij lekker fris!

Eric, bedankt voor de moeite en als ik nog eens wat buiten-assortiment wil, weet ik je te vinden!

Klasse!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor!

We stellen het geweldig op prijs, jouw support en het is mooi om de kans te krijgen om zoiets te leveren.

Veel plezier met de Barba Gialla. Vind het persoonlijk een erg fijne zeep, al is het dan min of meer de "basis"-TFS.

Have a nice weekend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hulde aan BdF!

Vandaag kwam mijn Simpson Classic 1 binnen; een compacte kwast met een flinke knot met 'best badger' (c.a. 23 x 42mm), beduidend beter gevuld dan bv. de Berkeley die toch ook al niet flauw is.

Hij heeft bovendien een greep die dicht in de buurt komt van de Vulfix 2189/2273, tot nu toe mijn favoriete greep van Vulfix/Simpsons, dus alle kans dat mijn zoektocht naar de perfecte das met 'varkenseigenschappen' hier tot een goed einde is gekomen. Vanavond is-ie aan de beurt!

Ik heb de bestelling ook aangegrepen om mijn Klar Kabinett-voorraad op oorlogssterkte te brengen en mijn eerste TFS zeep te gaan proberen; de Tabacco Verde Intenso dure. Heel benieuwd!

Eric zou Eric niet zijn als er niet nog van alles bij het pakketje zou zitten; een reistubetje Marvis (gaat meteen mee dit weekend naar Londen!) en nog een TFS-zeep, de Barba Gialla.

En die ruikt me toch een partij lekker fris!

Eric, bedankt voor de moeite en als ik nog eens wat buiten-assortiment wil, weet ik je te vinden!

Klasse!

Sorry als ik off-topic ga maar is de Klar Kabinet fijn? Ik had hem willen bestellen maar wist het niet zeker....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Topzeep! Heeft een subtiele rozengeur. En voor de prijs hoef je 't niet te laten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als er één zeep is die bewijst dat een topzeep geen tallowate nodig heeft om toch diezelfde romigheid en glij-eigenschappen te krijgen is het de Kabinett wel.

Je moet van de geur houden, onmiskenbaar roos, maar ondanks dat de zeep zelf stevig ruikt is het uiteindelijke schuim erg mild van geur. Ondanks dat de laatste partij wat duurder uitvalt is dit nog steeds een topproduct voor een weggeefprijs. En, laatste kans, want hij wordt niet meer gemaakt; daarom ook ruim 1 kilo in mijn verzameling dus....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is ook voor mij een van de beste zepen die ik ooit mocht gebruiken, enkele kilo's in voorraad vanwege straks niet meer verkrijgbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het ook absoluut een aanrader! Met nog zo'n 700 gram in huis kan ik nog even vooruit :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen