Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
marco

Bericht verwijderd door auteur?

Aanbevolen reacties

Hoe kan dit?

Berichten in mijn inbox zouden er toch gewoon in moeten blijven staan? Als iemand een bericht in zijn eigen outbox verwijderd dan zouden ze toch niet uit de ander zijn inbox moeten verdwijnen?

616b3dbb32bf440c80c1b3255abe6269.jpg

aangepast door Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Verlegen of niet, berichten in mijn inbox zouden moeten blijven staan lijkt mij

;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal er ook eens naar kijken; is op zijn minst wat vreemd ja. Ik weet wel dat je bij b.v. Outlook verzonden berichten in kunt trekken als auteur. Maar dan nog krijgt de ontvanger een (extra) bericht: het verzonden bericht wordt gevolgd door een melding "bericht intrekken".

Ik duik erin.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als een verzonden bericht door de ontvanger nog niet is gelezen kon je het als verzender weer intrekken door het te verwijderen uit de outbox. Normaliter zouden berichten die gelezen zijn uit de outbox moeten verdwijnen maar dat gebeurt nu zo af en toe niet.

Zou het daarmee gerelateerd kunnen zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Huh inderdaad? Die berichten naar jou toe, Marco, bleven in mijn outbox staan. Dit terwijl jij er al wel op had gereageerd. Ik stoor me altijd aan die berichten in de outbox en verwijderde ze dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is het inderdaad. Ze worden niet uit de uitbak verwijderd op de een of andere manier, maar zijn wel verzonden. Weird.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen