Ga naar inhoud
Dr.Paranoid!

Forum activiteit / verbeteringen

Aanbevolen reacties

Fixed :P tenminste, gevonden, even lelijk gedaan met een rood uitroepteken over de iconen heen waar je op gereageerd hebt (CTRL+F5 refresh even nodig) - ga thuis nog even subtiel iets maken, maar heb hier alleen even paint tot mijn beschikking.

Fijn dat het er is, maar als je via Snelle links naar nieuwe berichten gaat, dan zie je in dat lijstje niet de icoontjes met uitroepteken. Wel als je gewoon naar een forum gaat, vanwaar dit verschil?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat icoon zie ik wel, zowel in de lijst van ongelezen als nieuwe berichten.

Nog een keer verversen, of je browsercache legen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier nu ook na ctrl-f5, maar gisteren een keer niet, en daarna weer wel. Eens kijken of het er morgen ook gewoon is ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In het kader van beter terugvindbare draadjes/berichten heeft ons aller Harkos een eigen sticky met zijn scheermesjes-index gekregen: viewtopic.php?f=33&t=3738#p96689.

Alle links zijn door hem weer up-to-date gemaakt. Hulde aan Harkos!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zie plots de rode icoontjes verschijnen naast de onderwerpen, zodat je kan zien dat er bijvoorbeeld geen nieuwe berichten zijn in een onderwerp.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
FairArie[/url]"]Als verbetering zou ik graag de "snelle link" voor nieuwe berichten standaard in de kopregel willen zien. Bijvoorbeeld rechts naast de "FAQ" of links van "Notificaties".

Zou misschien kunnen, maar moet wel wat voor geknutseld worden.

Even voor mijn inzicht; waarom? Het kost nu 1 klikje extra op snelle links ipv hem rechtstreeks er naast te hebben?

Gemak, gebruiksvriendelijk, scheelt een scroll en klik, en het was beschikbaar voor de upgrade. Maar als er voor geknutseld moet worden, laat dan maar zitten. Die investering weegt niet op tegen de opbrengst ;).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen