Ga naar inhoud
Dr.Paranoid!

Donateur worden? Lees hier hoe & wat!

Aanbevolen reacties

donatie gedaan, na zoveel informatie verzameld te hebben mag er wel een steuntje in de rug gegeven worden om dit mogelijk te blijven maken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik kon niet achterblijven , donatie gedaan .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik kon niet achterblijven , donatie gedaan .

Ook jullie super bedankt :) winkeliers krijgen helaas geen apart kleurtje (naast het winkeliers kleurtje dat je al hebt), maar het helpt wel erg mee!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook eindelijk aan het doneren toegekomen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil wel doneren...

in de eerste post van dit topic staat hoe je dat kunt doen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even afwachten tot DrParanoid weer opduikt. Alleen hij kan zien of er donaties zijn gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Thanks allemaal voor de Donaties :) groepen zijn toegewezen.

In de tussentijd zal ik de donaties even dichtgooien, we hebben voldoende binnen en zoland de performance van de site niet naar wens is (voor mijzelf iig) zijn donaties even niet nodig in mijn ogen.

Wanneer alles als een zonnetjes draait (evt. door hosting pakket up te graden) dan zal de donatie ronde misschien weer geopend worden :)

Dank aan iedereen die meegeholpen heeft de migratie de bekostigen, de weeg geef actie, en mee helpt Shaving Society draaiende te houden <3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mocht je nog een set extra technische expertise-ogen nodig hebben, laat het me weten.

Thanks, zal je zeker even aanspreken als ik even een check nodig heb op de database + wat/welke php scripts nou zo de server overloaden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is de upload-functie ook op een andere manier te verdienen nu doneren niet mogelijk is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doneren voor upload functie kan nog wel, daarbij word het geld puur voor toekomstige hosting gebruikt. Hoe meer we uploaden, hoe meer ruimte we in beslag nemen, hoe meer de hosting verlenging zal kosten (al zal dat niet de pan uit rijsen)

Wat denken de rest van de donateurs hierover? Een nieuwe rol aanmaken met "Uploader", en mensen voor een klein bedrag een bepaald aantal uploads geven? Of vinden jullie dat er gewoon net zoals Goud gedoneerd moet worden, en we de donaties weer open gooien?

Net zoals in het verleden; wat niet gebruikt word voor site hosting / kosten, word gebruikt voor give aways of andere bedankjes. Volgende op de planning (ook van advertentie inkomsten) is een bedankje voor de heren admins wanneer er duidelijk is wat over blijft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen