Ga naar inhoud
Dr.Paranoid!

Donateur worden? Lees hier hoe & wat!

Aanbevolen reacties

Hallo Iedereen,

We hebben de donateurs functie uitgewerkt en dat is op het volgende uitgekomen:

Gouden rang:

Mensen die boven de 20 euro hebben gedoneerd, eeuwige dankbaarheid!

• Kan bijlages posten! Geen imageshack oid meer nodig dus, maar gewoon simpelweg onderaan je post een bijlage toevoegen zoals bij een peiling!
  • 500PM inbox tegenover de 100 voor normale leden (d.d. 04-12-2017 opgehoogd naar 1.000 - CvM)
  • De eeuwige dank van het hele admin team.
  • Toegang tot het Donateurs forum (alleen voor donateurs zichtbaar)
  • Loopt in principe voor 1 jaar, als er genoeg ruimte is en geen verlenging nodig is (of nieuwe donaties) dan word er een extra jaar bij aan geplakt automatisch.
  • Mocht er wel ruimte nodig zijn; je hebt voor je hele leven sowieso de Zilveren rang! Dus dan zou het een downgrade worden na dat jaar.

Zilveren rang:

Mensen die tussen de 5 en 20 euro hebben gedoneerd, erg gewaardeerd! 1 jaar geldig.

• 500PM inbox tegenover de 100 voor normale leden. (d.d. 04-12-2017 opgehoogd naar 1.000 - CvM)
  • Toegang tot het Donateurs forum (alleen voor donateurs zichtbaar)
  • De dank van het hele admin team.
  • Loopt voor 1 jaar.

Het geld word gebruikt voor Shaving Society, om de hosting hopelijk jaren vooruit te betalen, dit als eerst.

Mochten we nou zo 3 jaar hosting kunnen vooruitbetalen, dan zal een deel van de resten gebruikt worden om een leuke actie te doen voor de Shaving Society leden. Voor de normale gebruikers, maar ook exclusieve Donateurs only acties.

Er zit wat extra handwerk aan voor ons, als in administratie bij gaan houden wie wanneer gedoneerd heeft etc. Maar dit moet goed komen.

Doneren kan via PayPal, of via bank overschrijving, dit is allemaal naar mij persoonlijke accounts en zal op een aparte spaar rekening gestort worden (en af gehaald worden wanneer het uitgegeven wordt.)

Het is compleet vrijwillig en donaties onder de 5 euro zijn natuurlijk ook van harte welkom, maar daar hangt geen bonus kleurtje + grotere PM box + Donateurs forum toegang aan :) Wel de dank van iedereen uiteraard!

Doneren via PayPal is gemakkelijk en snel,

VERWIJDERD VOOR NU (Opent in hetzelfde venster als deze pagina, dus lees vooral nog even door voordat je klikt :) )

Belangrijk; zet hier je Username bij op het forum, geen username = anoniem gedoneerd (wat mag natuurlijk), mocht je dit per ongelijk hebben gedaan dan is een PM naar mij met je paypal e-mail adres voldoende om het te koppelen.

Doneren via bankoverschrijving kan via PM bij mij aangevraagd worden, ik zet deze gegevens liever niet publiekelijk neer.

Mocht ik merken dat die gegevens wel buiten PM zijn neergezet / doorgespeeld naar anderen dan staat hier een levenslange verbanning op hier op Shaving Society. Loze waarschuwing die nooit gebruikt zal worden volgens mij, maar wil het wel even noemen :)

Alvast bedankt voor de eventuele donatie, je helpt zo mee het forum lopende te houden!

Wat wel belangrijk is; het zijn donaties en hier krijg je een bedankje voor in de vorm van wat extra functionaliteit. Het is niet iets wat je aanschaft en restitutie van het bedrag is dus niet mogelijk.

Dr.Paranoid - in naam van het Admin team :)

***UPDATE***

Aangezien we goed op weg zijn naar de volgende rekening van 2018, zullen donateurs voordelen niet komen te vervallen na een jaar, dus zilver = altijd zilver (tenzij je upgrade), goud = altijd goud.

***UPDATE 2***

We hebben even voldoende binnen, dus donaties zijn even gesloten omdat ze voor nu niet nodig zijn. Wanneer de site performance naar wens is gaan de donaties misschien weer open. Bedankt allemaal voor het doneren / meewerken aan het up houden van Shaving Society! <3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Gusto

Kom op jongens en meisjes, doneer een bedrag, voor dit forum! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In afwachting van de betaalgegevens, want creditcards doe ik niet aan maar een kleurtje over mijn naam, dat wil ik dan weer wel.... ;);)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
In afwachting van de betaalgegevens, want creditcards doe ik niet aan maar een kleurtje over mijn naam, dat wil ik dan weer wel.... ;);)

Beantwoord ;)

En bedankt; Shaving Silly, DoubleB, Kogel, Tjebbe en Snuff (nogmaals ;)) !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En bedankt; vandefrische!

Overweldigd door al jullie donaties :) overtreft de verwachtingen die ik had, wat een top lui zitten er toch op dit forum (ook de leden die niet doneren trouwens :) kennis en gezelligheid is ook een donatie!)

Het kan soms trouwens even duren voordat ik je bij alle groepen etc heb toegevoegd. Ik moet soms ook wat werk verzetten, eten, rijden, slapen etc. Zal over het algemeen niet langer dan een dag zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waar blijft mijn kleurtje!!!!! :mrgreen:

Ik wacht wel even af hoor Emiel, ik snap dat je af en toe ook nog eens naar het toilet moet..... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wil doneren maar via tapatalk werkt link naar paypal niet. Klopt dit?

Anders vanavond bij thuiskomst ff.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Komt er ook nog zoiets van een platina of diamanten donateur, maar dan met dagelijkse extra's? :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Komt er ook nog zoiets van een platina of diamanten donateur, maar dan met dagelijkse extra's? :lol:

Dan zijn 24 uur per dag te weinig! ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bier, vrouwelijk schoon en gratis luxe scheerspullen.

Let wel eenmaal het hoekje vol is kan je er niet meer bij, dus wees snel :lol: Nog slechts enkele plaatsen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Morgen dan maar, ik heb hier geen computer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bier, vrouwelijk schoon en gratis luxe scheerspullen.

En dat iedere week, zonder verzendkosten! 8-)

Ik wil een ......................... [ laat ik het netjes houden !!! sorry Marcel ]

Oeps :oops::oops::oops::oops: sorry geheel OFF Topic

aangepast door Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een vrouwelijke kennis die een s*xshop uitbaat in Sluis, zal eens vragen of ze je uit de nood kan helpen, enige voorkeur qua afmetingen? :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen