Ga naar inhoud

Aanbevolen reacties

De Red Bulls waren zoveel sneller dan Vettel dus waarom  wacht Max niet een ronde zodat hij er veel duidelijker naast zit, nette inhaalactie er voorbij en iedereen blij. Nu krijgt hij toch meer en meer het etiket van onbezonnen en onbeholpen.

Dus een groot compliment Ricardio wel het geduld en daar waar het safe kan geen tel wachten en zie plaats 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt, fout van Max. Geeft 'ie zelf ook ruiterlijk toe overigens. Maar goed, de grootste benadeelde van zijn actie was hijzelf, zoals ook Vettel zei. Ik weet niet meer wie het zei, maar deze actie had hij ook niet voorbereid. Doordat Vettel zich iets verremde, ontstond er onverwachts een gat en in een split second besloot hij erin te duiken. Achteraf niet slim, maar wel begrijpelijk. Nu uithuilen en vanaf morgen weer voorbereiden op de volgende race. Super balen dit natuurlijk, maar hij is nog jong en krijgt nog kansen genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jong, misschien. Onervaren geenszins. Dit is zn vierde seizoen formule 1.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt, maar ik bedoelde er mee dat hij nog járen mee kan en dus nog genoeg kansen krijgt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Moods schreef 1 uur geleden:

Klopt, maar ik bedoelde er mee dat hij nog járen mee kan en dus nog genoeg kansen krijgt.

Dit seizoen misschien al! Nog veel punten te verdelen en niemand heeft nog maximaal gescoord en ik zie er ook niet eentje gaan overheersen.

Als RB in Baku beter mee kan dan vorig jaar en dan, zoals Ricciardo zegt, in Europa nog beter kan zijn, dan is de achterstand ook met twee goede races weggewerkt. Merc en Ferrari zie ik nog wel wat gedoe met elkaar en onderling krijgen. Raikkonen kan wel koel lijken, maar is natuurlijk wel ziek zwak en misselijk van zo'n race. En we weten allemaal van Rosberg, dat Hamilton niet zo'n heel vriendelijke teamgenoot blijft als je meer punten dan hem hebt. Dan krijgt Bottas ook plotseling de wereldpers over zich heen. 

Als Max nou een beetje terugschroeft en Renault nog een beetje opschroeft.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was niet zozeer dat ze "sneller" waren, gewoon een super zet met de banden! Dus dikke pluim voor RB. Tevens niet de eerste keer dat scuderia zo een must in gaat.

Nog een paar keer en max mag zijn familienaam veranderen in Grosjean :).

Wat vinden jullie van het nieuwe uitzicht? Met de emblemen, snelste tijd,  ed? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen