Ga naar inhoud
Snuff

Waar zit je op te wachten?

Aanbevolen reacties

Heeeeeeeeeeeee Snuffie bedankt weer voor het lenen van je Engels en de geduldige bemiddeling en nu dan eindelijk duidelijkheid in deze duistere materie.

Met behulp van mijn Belgische vriend heb ik een ATT SE-1 scheerhoofd weten te bekomen, leuk hé :P

Dan hierbij de aftiteling met de personen en hulpmiddelen waardoor ik een gewogen oordeel kon vellen ;)

Jan Zoethout bedankt voor het lenen van de Claymore en de ATT SE-2

Harkos bedankt voor het lenen van de ATT SE-1 en de Asylum. En heel cruciaal in deze aankoop het laten kennis maken met een Feather Pro Super mesje die de eerst te milde ATT SE-1 deed veranderen in een zeer comfortabele maar nu ook uiterst effectieve krabber en trouwens met dit mesje ook mijn Feather DX beter deed functioneren.

Snuffie zoals hierboven omschreven als intermediair.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vergeet ik in mijn staat van opwinding de betreffende visuele afbeelding van het gekochte scheergerief.

IMG_1675.JPG.92900a481a0a194d2c5e8a4e1f3d5824.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan hierbij de aftiteling met de personen en hulpmiddelen waardoor ik een gewogen oordeel kon vellen

Wat een liefde toch alom voor onze Hans :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keurig !

Het idee van het plaatsen van een Feather Pro Super kwam trouwens van jou Jan en die deed de eerst afgeschreven ATT SE-1 daarna op plaats 1 belanden, zo zie je maar wat een mesje voor invloed kan hebben op de scheerkarakteristiek van een krabber.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keurig !

Het idee van het plaatsen van een Feather Pro Super kwam trouwens van jou Jan en die deed de eerst afgeschreven ATT SE-1 daarna op plaats 1 belanden, zo zie je maar wat een mesje voor invloed kan hebben op de scheerkarakteristiek van een krabber.

Ik wordt nu wel heel nieuwsgierig naar de SE1 met de Pro Super. Dat moet heavens delight zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
zo zie je maar wat een mesje voor invloed kan hebben op de scheerkarakteristiek van een krabber.

Wie weet heeft de gebruikte borstel wel een gelijkaardige invloed op de ervaring van een zeep? :twisted::lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keurig !

Ik wordt nu wel heel nieuwsgierig naar de SE1 met de Pro Super. Dat moet heavens delight zijn.

O,o,o,o,o hoe noemen we dit uekaz maar mij heeft deze combinatie volledig overtuigd.

Net iets minder diep uitscherend als de Asylum maar dat betekend alsnog reteglad en voor mij zeker comfortabel scherend en daarbij zeer belangrijk met deze combi kan ik me dagelijks zonder problemen scheren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
zo zie je maar wat een mesje voor invloed kan hebben op de scheerkarakteristiek van een krabber.

Wie weet heeft de gebruikte borstel wel een gelijkaardige invloed op de ervaring van een zeep? :twisted::lol:

Heeeee Snuffie vandaar dat je de laatste tijd nogal veel in Maseto en andere kwasten geinvesteerd hebt maar daar ligt niet de oplossing slechts goede zeep kopen is de oplossing :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een voor mijn doen wat langer Maggard greepje welke de ATT SE-1 gaat complementeren.

En als bijvangst weer eens de Godrej Menthol.

IMG_1676.JPG.1963dde3269452a90641a05bff22792c.JPG

IMG_1676.JPG.1963dde3269452a90641a05bff22792c.JPG

IMG_1677.thumb.JPG.22dc8c54d3df5b29cdc03da58025d78f.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 krabbers ondanks een aankoopstop. En dan hebben wij het over een Valencia en een Lutz. Bedankt Richard en Harrie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie aankopen Jaco maar eeeeeeh zoek de betekenis van het woord aankoopstop eens op in de Van Dale :lol::lol:

Zeker een schoner exemplaar van de Lutz?

En de Valencia voor mij over de grens voor dagelijks gebruik maar voor jou denkelijk een waar genot.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kon ze niet laten gaan Hans. De Lutz is blinkend nieuw en de Valencia komt niet vaak betaalbaar voorbij. Voor mij zijn dit 2 top krabbers. Morgen gaan er wat messen in de verkoop :roll:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi Hans. Nog lang wachten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hopend op een voorspoedige ter-wereld-lating!

Wij moeten nog 12 weken - of als ze net als haar broertje zo eigenwijs is 9 weken - wachten op onze dochter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
:D Leuk Hans.hier staat het nog steeds op 0... hoe nog lang voordat ze moet werpen? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen belde dochterlief vroeg op dat de vliezen gebroken zijn dus er zitten enkele kietelingen in de buik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vanmorgen belde dochterlief vroeg op dat de vliezen gebroken zijn dus er zitten enkele kietelingen in de buik.

Spannende dag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Spannend en onbetaalbaar ons derde kleinkind ......

3 maal = scheepsrecht.

Hopelijk voor je dochter, wordt je vlot en makkelijk driedubbele opa :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen